Oprettet May 4, 2013 Så fik jeg endelig lidt tid til at være kreativ og fik lavet lidt filt ugler til Uglebabyen... fik dog også konstateret at himmelpinden ikke passer til vores tremme seng :( så det var lidt øv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Iiiihh... hvor er de bare søde :7himmel Og sikke en hygge de giver :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Hvor er de søde :) fint lavet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 De er bare rigtig fine :) Især de søvnige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Hvor er de fine :) Her bliver der hæklet på livet løs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 tak :) ja det er super hyggeligt med lidt hjemmelavede kreationer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Håber også lille Vigga bliver glad for sin ugle-uro i filt jeg fik lavet til hende, synes filt ugler er så søde. Nu er jeg igang med at hækle en masse dyr og tæpper :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites