Oprettet May 4, 2013 I dag er jeg gået ind i 30'erne. Det nye sort mener nogen. Så når ingen andre åbenbart vil oprette en tråd, så hurra til mig! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Eeej - det havde jeg ikke set! Stort tillykke! Håber du har haft en dejlig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Jeg er altid på fra mobilen, så opdager det ikke. Men stort tillykke til dig :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Kæmpe stort tillykke! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Beklager skattepige.. så langt har jeg ikke lige tænkt.. MEN du ved jeg har tænkt på dig idag <3 <3 <3 <3 Men min hjerne er pt opblødt i tårer (ret svært og udfylde blåbærs bog om "mor og far" :( ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Jeg holder sket ikke øje med fødselsdage herinde, så topsejt at du selv gør opmærksom på det :super Kæmpe tillykke, håber du har haft en super dag :balloon :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Jeg plejer ikke at holde oeje med foedselsdage :badgirl - men et hoejt HURRA skal lyde sydfra :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Tillykke!!! :glad :hurra :toot :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Tillykke med fødselsdagen :hurra det er skønt at være 30+ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Jubii tillykke! Håber du har haft en dejlig dag! :balloon :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Stort tillykke med den runde dag!!! Jeg håber den har været helt perfekt!! :kram2 :loveshower :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Tak skal i have :) Havde en stille og skøn dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites