Barbamama

Hov det er sgu da Mors Dag lige om lidt!

56 indlæg i dette emne

Hvad giver I jeres mødre? Jeg ville have taget min mor og Valdemar til forografen og give hende et "mormor og Mar" billede, men Mar gider/tør ikke rigtig at sidde ved andre end mor og far, så det holder ikke rigtig. Jeg tænkte på at give et hjemmelavet gavekort til det, men gider ikke rigtig "skylde" så vil jeg hellere give sådan et billede en anden gang "bare fordi". :)

Så pt. Er jeg på blomster + et par poser af hendes yndlingsvingummier. Hvilket er et par poser af hendes yndlingsvingummier mere end jeg gav sidste år ;) Men virker stadig lidt fladt i forhold til hvad jeg ville have givet, synes jeg :unsure

Hvad giver I? :) (hvis I giver noget ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En blomst, tror jeg :)

Må indrømme at jeg i år spekulerer mere over hvad jeg mon selv får :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jamen de tanker har jeg også tænkt, men der kan jeg jo hverken gøre fra eller til :)

Er der noget, som du tror/håber at du får? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor får et billede af 4 generationer Elley (min mormor får det også) - altså et billede af min mormor, min mor, mig og Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har bestilt blomster til hele banden som bliver leveret næste søndag, på selve dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har barnedåb den dag, så der bliver ikke gjort noget ud af det der.

Normalt får vores mødre bare en blomst.

Sidste år fik jeg en film, som K havde købt for pigerne.

Pigernes far har aldrig sørget for den slags, fordi han mente jeg ikke fortjente/behøvede det.

Men jeg får så mange fine tegninger og små blomster resten af året, så det gør mig bestemt ikke noget :)

Det er jo bare en dag, som nok forretningerne har fundet på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor får en vase (og måske med en buket blomster i)..... Hun slog én i stykker for nyligt på sin fødselsdag, så jeg ved hun mangler den ;)

Jeg tror jeg beder manden om ikke at købe noget til mig i år, måske bare en lille ting, eller en tegning/andet hjemmelavet..... Synes måske det er lidt sjovere når de selv er store nok til at være med og vælge noget til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg ved snart ikke hvad hun skal have, sidste år fik hun sådan noget "hjælp en mor på morsdag" hvor man giver penge, i hendes navn, til en hjælpe organisation som retter indsatsen direkte mod mødre fx ved at forbedre lægehjælpen under fødsler eller lign. Det blev taget rigtig godt imod "det er mere nyttigt end en blomst" men tror hun skal have noget materialistisk i år. Måske et billede af Mie og mig det ved jeg hun vil sætte pris på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at kunne give min mor et kort, hvorpå der står "vi kunne ikke finde en mors-dags gave, så vi lavede en istedet" :blush - man har vel lov at håbe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg ved snart ikke hvad hun skal have, sidste år fik hun sådan noget "hjælp en mor på morsdag" hvor man giver penge, i hendes navn, til en hjælpe organisation som retter indsatsen direkte mod mødre fx ved at forbedre lægehjælpen under fødsler eller lign. Det blev taget rigtig godt imod "det er mere nyttigt end en blomst" men tror hun skal have noget materialistisk i år. Måske et billede af Mie og mig det ved jeg hun vil sætte pris på.

Så fik jeg da lige en idé - tak for det! I år tror jeg, at jeg vil give et bidrag til de danske hospitalsklovne i min mors navn. Eller børnecancerfonden. Begge organisationer ligger vores familie nær..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fejrer slet ikke Mors Dag, så min kære mamma får ikke en gave den dag. Kan ske hun gør en eller anden tilfældig dag - bare fordi jeg har lyst, men ikke lige nødvendigvis den dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fejrer slet ikke Mors Dag, så min kære mamma får ikke en gave den dag. Kan ske hun gør en eller anden tilfældig dag - bare fordi jeg har lyst, men ikke lige nødvendigvis den dag ;)

sådan havde vi det også i min familie faktisk indtil jeg mødte min mand, og så kom jeg til at sende en blomst ved interflora, og nu er det fast hvert år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det egentlig? :blush

Jeg plejer at give min mor et eller andet. Blomster, chokolade, bolcher etc.

Jeg forventer ikke at min kæreste køber noget fra Theo. Det behøver han ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager min mor med ud at spise og hygge ( når Mini kan klare sig selv), og nok en tur til massør

En aften hvor hun er i centrum?

Hun gør bare så meget for mig og min familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jamen de tanker har jeg også tænkt, men der kan jeg jo hverken gøre fra eller til :)

Er der noget, som du tror/håber at du får? :)

Altså jeg vil bare være glad for en blomst :D Men jeg ved han gør et eller andet ud af det, for han går rundt med et fjoget smil og siger "Theo har også spurgt om han ikke kan låne penge til en morsdagsgave" :lolhit

Men nu har jeg også fødselsdag i morgen, så jeg tror ikke det bliver det helt vilde. Man tjener nemlig ikke alverden ved at være soldat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det egentlig? :blush

Jeg plejer at give min mor et eller andet. Blomster, chokolade, bolcher etc.

Jeg forventer ikke at min kæreste køber noget fra Theo. Det behøver han ikke.

Det er om en uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det egentlig? :blush

Jeg plejer at give min mor et eller andet. Blomster, chokolade, bolcher etc.

Jeg forventer ikke at min kæreste køber noget fra Theo. Det behøver han ikke.

12 maj i år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det egentlig? :blush

Jeg plejer at give min mor et eller andet. Blomster, chokolade, bolcher etc.

Jeg forventer ikke at min kæreste køber noget fra Theo. Det behøver han ikke.

Det er altid 2. Søndag i maj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altid 2. Søndag i maj.

Godt så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at give min mor noget, men det svinger lidt hvad det er og nogen år har jeg ikke fået det gjort. Min mor kommer til at være her i år på mors dag, da hun skal passe Anna lørdag aften, så jeg må hellere købe noget :)

Jeg fik ikke noget af Anna sidste år og tror heller ikke jeg får det i år. Og det er altså helt okay med mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt et "mor" armbånd til min mor i år! Svigermor plejer at få blomster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år får min mor et lille stykke chokolade hvorpå der står "Verdens bedste mor" i en sød lille pose med sløjfe på og så en bøtte med ovnristede macadamia nødder overtrukket med lys chokolade - fra Fru Hansens hjemmelavede chokolader :) mums

Det er ikke hvert år hun får noget, men er hjemme hos mig på lørdag og skal passe Lise og vores hund Loke, så må hellere give hende noget denne gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt Mors dags gave til min mor - det blev Bilkas mærke "princip":

Chokolade smørepålæg

Mørk pålægschokolade

Lakridsmandler

Salmiak lakrids overtrukken med chokolade

Finsk lakrids

Så er den forkælelse vist på plads ;)

(Min mand sagde så lidt nervøst om jeg håbede på at få gave fra Erica :lolhit. Det gør jeg dog ikke, synes ikke specielt meget om traditionen, nu jeg er blevet voksen, men nu er det ligesom blevet en tradition)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at bestille en buket blomster til min mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede fået mors-dags-gave fra Lina... Hun blev passet af mormor, som så åbenbart gik shop-amok, så jeg har fået køletasken der passer til vores babyjogger city elite ;-)

Mormor fortalte at hun ikke havde noget med det at gøre; så jeg overvejer om Lina har røvet en bank :shooter

Men glad blev jeg da, selvom det var jævnt uventet ;)

Vores mødre får nok et billede af vores lille familie; for det er der faktisk ingen af dem der har, selvom de vist har spurgt om det et par gange :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER