Besvaret June 21, 2011 Ballonbukser med cupcakes Hvilket mønster bruger du til de her bukser? De er så fine Det minder lidt om onions 20022 mønster men det er vist ikke helt det. Håber det er et mønster der kan købes for de er så fine at dem kunne mine børn godt bruge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 åååh altså sikke dejlige billeder af to pragtfulde unger :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Hvilket mønster bruger du til de her bukser? De er så fine Det minder lidt om onions 20022 mønster men det er vist ikke helt det. Håber det er et mønster der kan købes for de er så fine at dem kunne mine børn godt bruge Ja det minder meget om 22'eren fra Onion, men det er det ikke. Det er posebukser fra Minikrea. Det indeholder en grundmodel og så en masse variationer - super godt mønster og så hurtige og nemme og lave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 åååh altså sikke dejlige billeder af to pragtfulde unger :wub :blush Men vil bare sige at når begge skriger på en gang så er de ikke længere så pragtfulde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Ja det minder meget om 22'eren fra Onion, men det er det ikke. Det er posebukser fra Minikrea. Det indeholder en grundmodel og så en masse variationer - super godt mønster og så hurtige og nemme og lave :) Okay er det det lille posebukse mønster eller?? altså fra 0-3 eller 4 år? Og er den variation der i, eller er det noget du selv har kreeret? Ellers må jeg dælme have fat i det mønster hvis det er med i variationerne for de er super fine Nu jeg er igang med spørgsmål. Det lilla du har brugt til de kage bukser der er det bare noget alm lilla bomuld eller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Okay er det det lille posebukse mønster eller?? altså fra 0-3 eller 4 år? Og er den variation der i, eller er det noget du selv har kreeret? Ellers må jeg dælme have fat i det mønster hvis det er med i variationerne for de er super fine Nu jeg er igang med spørgsmål. Det lilla du har brugt til de kage bukser der er det bare noget alm lilla bomuld eller? Ups det er ikke posebuks men ballonbuks (de har nemlig begge dele) Denne variation er med på mønsteret. Og mønsteret findes i 3 størrelser. 0-9 måneder, ½ - 3 år og 4-10 år. Det er lilla babyfløjl, men du kan sagtens bruge alm. bomuld :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Ups det er ikke posebuks men ballonbuks (de har nemlig begge dele) Denne variation er med på mønsteret. Og mønsteret findes i 3 størrelser. 0-9 måneder, ½ - 3 år og 4-10 år. Det er lilla babyfløjl, men du kan sagtens bruge alm. bomuld :) Ok super - har lige fundet posebuksen - ærgerligt de ikke viser bagdelen så man kan se det når man ser på mønstret for de er da rigtig fede Må da vist have fat i både ½-3 år og 4-10 år den model Og tak må vist se om jeg kan finde sådan noget fint lyslilla babyfløjl det passer rigtig godt sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Hjortekjole ej hvor er den bare fiiin :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Hjortekjole Den er her, er jeg godt nok vilde med :loveshower Hvor har du købt stoffet henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Hvilket mønster bruger du til solhattene og frøshorts?? Du laver simpelthen de skønneste ting, elsker de brune fløjlsbukser med ugler - og havde jeg en lille pige skulle hun helt sikkert have en hjortekjole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Ej, hvor er det fedt! :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Den er her, er jeg godt nok vilde med :loveshower Hvor har du købt stoffet henne? Tillader mig lige at svare ;) Det er fra stof og stil. Det findes os med en ugle på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Skønne skønne sager. Har selv haft kig på hjorten et par gange :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Hvilket mønster bruger du til solhattene og frøshorts?? Du laver simpelthen de skønneste ting, elsker de brune fløjlsbukser med ugler - og havde jeg en lille pige skulle hun helt sikkert have en hjortekjole Tak for rosen. Til frøshortsene har jeg forkortet Onions 22buks. Og solhattemønsteret er fra bogen Børnetøj 0-3 år du selv kan sy af Elsebeth Gynther. Del dette indlæg Link to post Share on other sites