Besvaret May 11, 2011 Nui hvor er det bare flot :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Nui hvor er det bare flot :respekt Tak :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Cool solhatte... sig til hvis du laver en for meget :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Nøøøøøøøj hvor er dine ting fede :balloon Synes ballonbukserne er VILDT fede! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Cool solhatte... sig til hvis du laver en for meget :P Det kunne måske godt tænkes at jeg kom til det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Nøøøøøøøj hvor er dine ting fede :balloon Synes ballonbukserne er VILDT fede! :loveshower Tak tak. Mønsteret er fra minikrea hvis du selv vil begive dig ud i posebukser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Martin manglede sommerbukser og jeg havde længe luret på at sy shorts fra gudebogen, så nu havde jeg undskyldningen. Og da Martin nu er VILD med Barbapapa - ja så måtte der altså sådan en på. Og begejstringen ville ingen ende tage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Og det er også blevet til en fin ugle t-shirt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Hvor er det nogle fine ting du syr! :loveshower Har du ikke nogle billeder hvor børnene har tøjet på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 Hvor er det nogle fine ting du syr! :loveshower Har du ikke nogle billeder hvor børnene har tøjet på? Mange tak :) Hmm jo nogle, og ellers må jeg huske at putte dem i tøjet når jeg tager billeder af det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2011 SÅ seje nogen barbapapa smækshorts. De er da vildt fede :) Og ugle tshirten er SÅ fin :loveshower Hvilket mønster har du lavet den efter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 SÅ seje nogen barbapapa smækshorts. De er da vildt fede :) Og ugle tshirten er SÅ fin :loveshower Hvilket mønster har du lavet den efter? Tak. Ugle t-shirten er lavet efter et Stof2000 mønster - Robin. Bukser og t-shirt med korte og lange ærmer og mønsteret starter fra str. 50. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Billeder af Martin i Barbapapa bukserne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Hvor er det bare nogle fede Barbapapa bukser :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Hvor er det bare nogle fede Barbapapa bukser :loveshower :kram2 Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Nååårh- hvor er han bare dejlig :kuller FEDE bukser :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Dame han er lækker også bukserne :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Nååårh- hvor er han bare dejlig :kuller FEDE bukser :glad :glad Dame han er lækker også bukserne :whistling Tak i to :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Og tyttebøvsen i sin nye frække abetrøje Del dette indlæg Link to post Share on other sites