Besvaret January 20, 2011 Bukser til spiresøster er det også blevet til Bukserne bagfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Og til sidst en ringslynge til spiresøster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Aaij for pokker da hvor er det sødt.. og så ugler til lilesøster.. altså det nogle heldige børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Så fiiiine ting du laver :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Endnu en gang SÅÅÅ lækkert.... Super sødt uglestof.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 1000 tak for jeres rosende ord :blush :kram Jeg har fået lavet lidt mere. En fin kjole til spiresøster, hun må dog vente lidt med at få den på, da det er en str. 92 :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Et forsøg på en bluse med amerikansk lukning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Og et par tullebukser til Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 1000 tak for jeres rosende ord :blush :kram Jeg har fået lavet lidt mere. En fin kjole til spiresøster, hun må dog vente lidt med at få den på, da det er en str. 92 :rolleyes Nej, hvor er den bare sød! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Har fået lavet lidt mere. Ballonbukser :) Forfra Bagfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Og endnu et par med flodhestedetalje Forfra Bagfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Så har jeg fundet en rytme med Sophie, så jeg har tid til at sidde lidt ved symaskinen igen :) Og jeg har fået lavet disse bukser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Sikke mange fine ting du har lavet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Jeg er imponeret! Enormt flot jakke, bukser, ringslynge... Ja der var faktisk ikke noget i tråden der var skidt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Sikke mange fine ting du har lavet :loveshower Tak tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Jeg er imponeret! Enormt flot jakke, bukser, ringslynge... Ja der var faktisk ikke noget i tråden der var skidt! :) Tak :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Her er lidt af det jeg har lavet i den seneste tid Sommersmækbukser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2011 Rigtig fine ting :respekt Kan specielt godt lide solhatten ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites