Oprettet January 12, 2011 Vil gerne dele mine sy projekter med jer :) Og det første bliver en fastelavnsdragt til Martin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Og et hvor man kan se dragten bagfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Et par brune fløjlsbukser er det også blevet til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Den der fastelavnsdragt altså :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Sjældent har jeg da set noget så kært!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Gad bare godt være så kreativ!! Det er så flot... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Hold nu kæft Anne... Den dragt er suuuuuper fed - og som kage tosset mor må jeg jo totalt overgive mig til de smækbukser!:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Du er såååå dygtig.. og hvor er den fastelavns drage da sød... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Takker for de fine ord :blush Jeg er også selv meget godt tilfreds med resultatet af dragten, selvom det var noget besværligt at sy hale og kam på dragten- Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 WOW :loveshower super flot dragt og tøj, hvor er du god altså, gid jeg kunne sy Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Sikke fine ting, men INTET slår da den drage :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 jeg er også helt vild med den fastelavnsdragt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Altså Anne.. jeg bukker mig endnu engang for dig... Du er så sindsyg dygtig.. elsker elsker dit tøj.. og den drage altså.. Han er en heldig unge ham Martin... :) Dragen fåes den i lyserød str. 86 :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Wow nogle rigtig flotte ting ;) Er også helt vild med fastelavnsdragten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hvor er i søde :blush :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Altså Anne.. jeg bukker mig endnu engang for dig... Du er så sindsyg dygtig.. elsker elsker dit tøj.. og den drage altså.. Han er en heldig unge ham Martin... :) Dragen fåes den i lyserød str. 86 :lol Mønsteret er faktisk en 86, tegner gerne af og sender ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 WAUW det er helt vildt flotte ting, meeeeeeeeeeeeeeeeeen dén drage slår simpelthen ALT, nej hvor er den bare fin og sød :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Det er kanon flot det du laver :) og super fede smækbukser!! Må man spørge hvor du har mønsteret fra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Er du gal hvor er du dygtig.... Er dybt misundelig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Det er kanon flot det du laver :) og super fede smækbukser!! Må man spørge hvor du har mønsteret fra? Mønsteret har jeg fundet i bogen "Børnetøj du selv kan sy 0-3 år" af Elsebeth Gynter. Og tak :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Mønsteret er faktisk en 86, tegner gerne af og sender ;) Det var rigtig sødt af dig, men nu har Mie fundet et kostume til Nadja så ellers tak.. tror i øvrig også det vil tage mig alt for lang tid at sy det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Mønsteret har jeg fundet i bogen "Børnetøj du selv kan sy 0-3 år" af Elsebeth Gynter. Og tak :blush Super mange tak :) den vil jeg kaste mig over når jeg finder den på biblioteket :) jeg har lånt den før men tit skal jeg lige se hvad andre har gjort for at jeg selv kan finde gode ideer men din tråd er da super inspiration :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Så er det blevet til lidt mere. Smækbukser med seje dødningehoveder til Martin Detalje fra bukserne Del dette indlæg Link to post Share on other sites