Oprettet May 2, 2013 Nu er jeg blevet klippet så mine krøller rigtig kan komme til sin ret men jeg kan bare ikke få det til at sidde som frisøren kan. Hvilke styling produkter er uundværlige til krøller? Min hårtørrer er et fortidslevn fra ca 2000 kan i anbefale en god en? Andet uundværligt til håret? Gode tip til at style krøllerne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Nu er jeg blevet klippet så mine krøller rigtig kan komme til sin ret men jeg kan bare ikke få det til at sidde som frisøren kan. Hvilke styling produkter er uundværlige til krøller? Min hårtørrer er et fortidslevn fra ca 2000 kan i anbefale en god en? Andet uundværligt til håret? Gode tip til at style krøllerne? Da jeg havde krøller, købte jeg altid sådan en stylingcreme, der holder sammen på krøllerne, så de ikke kruser! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Hvis du er på pinterest, så er jeg flere gange stødt på nemme guides til naturlige krøller :) Jeg selv børster ikke håret og bruger rigtig meget olie. Det er hvad der fungerer for mine krøller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Jeg bruger balsam et par gange om ugen for at forebygge krusning og så bruger jeg styling serum fra Matas til at samle krøllerne og holde lidt styr på dem :) Mht. føntørrer, så er det vigtigste den har sådan et hoved til krøller. På med noget styling serum i håndklædetørt hår og så håret op i det hoved på lav blæsevolumen (ellers blæser du håret ud af føntørre-hovedet ;)) og så evt. lidt hårspray på bagefter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Jeg bruger balsam et par gange om ugen for at forebygge krusning og så bruger jeg styling serum fra Matas til at samle krøllerne og holde lidt styr på dem :) Mht. føntørrer, så er det vigtigste den har sådan et hoved til krøller. På med noget styling serum i håndklædetørt hår og så håret op i det hoved på lav blæsevolumen (ellers blæser du håret ud af føntørre-hovedet ;)) og så evt. lidt hårspray på bagefter. En diffuser - og ja, den er uundværlig! :) Jeg bruger primært olie - macadamianøddeolie for at være præcis, men tror det fleste nøddeolier egner sig. Jeg bruger ikke ret meget, ig det fungere godt både til luft- og føntørring. Jeg synes ofte at krøllecremer fedter og klistrer i en grad at jeg ikke kan holde ud at røre ved mit eget hår. Sådan er det ikke med olie, og jeg behøver ikke vaske hår hver dag. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Jeg købte Matas krøllecreme i dag :) så må jeg prøve det af imorgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2013 Brug kold luft når du føntørrer, det tager også meget krus. Hvis du føntørrer oppefra og ned, vil du have sværere ved at få det til at fylde og holde hele dagen, det ligger sig ned. Føntør fra siden eller nedefra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2013 En diffuser - og ja, den er uundværlig! :) Jeg bruger primært olie - macadamianøddeolie for at være præcis, men tror det fleste nøddeolier egner sig. Jeg bruger ikke ret meget, ig det fungere godt både til luft- og føntørring. Jeg synes ofte at krøllecremer fedter og klistrer i en grad at jeg ikke kan holde ud at røre ved mit eget hår. Sådan er det ikke med olie, og jeg behøver ikke vaske hår hver dag. :) Køber du det i Matas? Jeg er nemlig enig er SÅ træt af krølle creme - det fedter og er irriterende pg hvis ikke man skyller ud inden man går i seng er hovedpude betrækket fedtet når man vågner :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2013 Køber du det i Matas? Jeg er nemlig enig er SÅ træt af krølle creme - det fedter og er irriterende pg hvis ikke man skyller ud inden man går i seng er hovedpude betrækket fedtet når man vågner :( Huh?! :huh Så er det godt nok noget voldsomt krøllecreme du bruger. Eller meget af det?! Prøv med styling-serum fra Matas eller evt. Moroccan oil curling control mousse - sådan en har jeg lige fået i fødselsdagsgave og den er god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2013 Køber du det i Matas? Jeg er nemlig enig er SÅ træt af krølle creme - det fedter og er irriterende pg hvis ikke man skyller ud inden man går i seng er hovedpude betrækket fedtet når man vågner :( Nej i supermarkeder. Det er bare nøddeolier som du også kan bruge i din mad :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Jeg købte noget Argan Olie og Argan Olie styling agtigt creme. Det blev lidt Frizz :( men måske jeg bare skal lære at bruge det. I dag er mit hår lige så krøllet som i går, så det er ikke afvist som en succes :yay og det er altså ikke synderligt fedtet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Huh?! :huh Så er det godt nok noget voldsomt krøllecreme du bruger. Eller meget af det?! Prøv med styling-serum fra Matas eller evt. Moroccan oil curling control mousse - sådan en har jeg lige fået i fødselsdagsgave og den er god :) Det er Matas krøllecreme jeg bruger og jeg tager en klat og fordeler først i hænderne og så i håret - det fedter bare rigtig meget syntes jeg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Jeg har Moroccanoil's: *Intense Curl creme (en smule i håret efter det er håndklædetørt) *Curl Defining Creme (En smule til at holde på krøllerne). Og ellers bruger jeg "Davines" Love shampoo + conditioner... en klat conditioner i efter det er håndklæde tørt - og det tørrer op i pæne krøller uden jeg behøver gøre andet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites