Nitzen1987

Hvad kan jeg give til morgenmad?

9 indlæg i dette emne

Måske jeg skulle placere dette under tumlinge, da Maja jo er næsten er 11 måneder :)

nå men det er som om at Maja er kørt lidt død i havregrød med æblemos og øllebrød - det er i hvert fald ikke ret meget hun har spist til morgenmad her den sidste uges tid...

Har I nogle forslag til hvad jeg ellers kan give Maja at spise til morgenmad?

Del dette indlæg

Vi giver tit yogurt med havregryn i.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klat kager

Frugt

Yoghurt med topping af what ever. På madmamma blokken er der tonsvis af forslag til alternativ morgenmad.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi giver øllebrød men hun vil heller ikke have andet.

Hvad med en anden form for grød som også er lidt grov og mætter godt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sofia er også kørt fast i grød, så for tiden spiser hun rugbrød med smøreost og frugt ved siden. Nogen gange yoghurt også

Del dette indlæg

Annonce ♥

C veksler meget. Lige nu kan hun godt lide sådan en æble/kanel havregrød fra Urtekram.

Den fåes også i blå-bær udgave.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg giver nogle gange bondebrød til morgenmad, hvis jeg har hende hjemme (hun får brød i vuggestuen kl. 9, så der er ingen grund til at give brød med så kort tid i mellem imo.)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah faar:

Frugt og baer

Yogurt med gryn, godt bloedt ud, revet aeble i, maaske

Boghvedegroed med kokosolie, most banan og i disse dage ogsaa finthakket pistacienoed - luksusudgaven ;)

Boghvede/havregroed med revet aeble og kokosolie

Mit hjemmebagte speltgrovbroed med sesam og lidt parmesanost - vil ogsaa begynde at tilbyde ostestaenger til

Saa vil jeg proeve at lave scrambled aeggeblomme til ham og hvis det gaar fint, saa kan det jo ogsaa blive til scrambled aeg en skoenne dag - saa laver jeg til to og ikke kun mig selv :)

Ellers kan du tilbyde avokadoskiver, kold frikadelle, pandekage og smoere lidt tahin paa... ja... det var lige min hurtige idesamling :)

PS. Vi bruger lang tid paa at spise morgenmad, men jeg kan godt forberede en del om aftenen, saa det tager et splitsekund at tilberede og servere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER