Oprettet April 30, 2013 Min svigermor snakkede om, at der var kommet noget by BMI og at man ikke længere var overvægtig ved BMI på 25. Er der nogen, der ved mere om det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Jeg har hørt noget om det, men jeg kan ikke finde noget om det nogle steder, har nemlig kigget lidt rundt på nettet for at finde noget om det, men unden held. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Ja det er rykket til 27 fordi der ikke er nogen sundhedsmæssig ulempe ved at have bmi op til 27. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Ja 27 snakker man "fra" nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 FANTASTISK! Det var da den letteste måde jeg nogensinde er gået fra overvægtig til normalvægtig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Det er noget med, at et BMI på 19 ikke burde være normalvægtig, så det hele er rykket med 2. Før: 19-25 Nu: 21-27 Hvis man er for tynd, har man ik nok at stå imod med ved sygdom, så der er det bedre med lidt ekstra kilo.. Jeg så det i go morgen Danmark en dag, så måske indslaget findes på TV2 eller youtube. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 FANTASTISK! Det var da den letteste måde jeg nogensinde er gået fra overvægtig til normalvægtig! Haha! Samme her :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Det er noget med, at et BMI på 19 ikke burde være normalvægtig, så det hele er rykket med 2. Før: 19-25 Nu: 21-27 Hvis man er for tynd, har man ik nok at stå imod med ved sygdom, så der er det bedre med lidt ekstra kilo.. Jeg så det i go morgen Danmark en dag, så måske indslaget findes på TV2 eller youtube. øv, så er jeg undervægtig nu har BMI på 20.. Men så har jeg jo god grund til at spise noget mere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Herligt så ligger jeg lige i midten :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Herligt så ligger jeg lige i midten :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Saa er jeg ogsaa undervaegtigt - men pyt med det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Eeej er den nederste også rykket med, crap! Ligger normalt på 17, det er jo meget undervægtigt nu... Og min bmi som gravid er kun på 20 - så stadig undervægtig... Men jaja bmi siger jo heldigvis ikke så meget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Eeej er den nederste også rykket med, crap! Ligger normalt på 17, det er jo meget undervægtigt nu... Og min bmi som gravid er kun på 20 - så stadig undervægtig... Men jaja bmi siger jo heldigvis ikke så meget... Nej jeg ville heller ikke bekymre mig, hvis jeg var dig :) Som du siger, så siger BMI jo slet ikke så meget. Men jeg nyder nu alligevel at jeg ikke længere balancerer på grænsen til officielt at være overvægtig :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Haha jeg er stadig overvægtig med 1,25! Crap :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 må indrømme at jeg slet ikke hænger mig i BMI, da den slet ikke tager højde for muskler osv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Ihhh var ellers lige blevet normalvægtig. Nu er jeg under igen. Damit... Selvom jeg ikke hænger mig i det. Man kan jo også være tyndfed, så bmi er jo bare et pejlemærke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites