Oprettet April 30, 2013 Jeg fødte min søn den 1. april kl 22.29 - han vejede 2890 gram og målte 50 cm. Inden vi blev udskrevet fra sygehuset 2 dage efter blev bettemand vejet og her havde han tabt en lille smule af sin fødselvægt - han vejede 2780 gram. Og det var jo ikke ret meget. Da sundhedsplejersken kom til det første besøg vejede han 2930 gram. Andet besøg 3340 gram. Tredje besøg 3700 gram og det var i går. Her målte han 55 cm fra hoved til hæl. Så man må da sige at han går i den rigtige retning. I går blev invitationerne til bettemands barnedåb sendt. Han skal døbes den 23. juni og der er jo ikke længe til. Han skal have den dåbskjole på, som min bedstefar selv havde på til hans barnedåb for lidt over 70 år siden. Desuden har min mors søskne, mig selv og min søster og andre familie medlemmer været i den. Så den betyder rigtig meget for mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Dejligt at det går så fint med hans vægt. Og hvor er du heldig at have sådan en familie dåbskjole til ham :) den vi havde i min familie er der ingen som ved hvor er blevet af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Dejligt at det går så fint med hans vægt. Og hvor er du heldig at have sådan en familie dåbskjole til ham :) den vi havde i min familie er der ingen som ved hvor er blevet af... Min kære bedstemor har passet på den i alle årene. Så når den har været brugt, så kommer den tilbage til hende. Og gøres så klar til den næste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites