Oprettet April 30, 2013 Et helt frisk billede fra i går. Beklager kvaliteten mit kamera i telefonen er ikke så godt synes jeg :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Og lige et mere sammen med den sprit nye seje cykel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 haha hvor er han bare sej på sin nye cykel :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Han er godt nok en lækker knægt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Han er da bare for dejligt :loveshower Har det som dig, tænkte lige lidt ekstra, da jeg så den overskrift med Søde Leo. Selvfølgelig er han sød ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Han er bare skøn, min kommende svigersøn :loveshower Isabella vil gerne lege og cykle med ham :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 <3 Sikke stor han bliver... Lækre Leo... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Han er bare skøn, min kommende svigersøn :loveshower Isabella vil gerne lege og cykle med ham :biglove Det lyder hyggeligt - Der er bare lidt lang på cykel over broen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Det lyder hyggeligt - Der er bare lidt lang på cykel over broen ;) Det bekymrer hende ikke umiddelbart :D "jeg vil gerne cykle og lege med Leo, mor" :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Han er simpelthen så skøn! SEJ cykel han har fået sig :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Det bekymrer hende ikke umiddelbart :D "jeg vil gerne cykle og lege med Leo, mor" :biglove Til den tid er det sikkert en knallert han kører rundt på - med rævehale fastmonteret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Skøn og lækker knægt - og hvor er han bare sej med hans nye cykel! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites