Sandie

Nogle der har set min hjerne...

21 indlæg i dette emne

SÅ AFLEVERE VENLIGST TILBAGE... ;)

Marie louise du er ikke længere den eneste blondi herinde :lol

Seriøst den ene dag på vej i bilen spasser jeg ud over det lange lys bare ikke vil tænde... Indtil i mandags hvor jeg forklare manden det da vi ude og køre og lige da jeg siger det kan jeg godt se jeg sidder og hiver i den forkerte så springlervæske står ud på bagruden.. Ups.. MEn som han sagde at nu forstod han da hvordan jeg kunne bruge så meget springlervæske så hurtigt..

Og så skal det siges at jeg brugte meget springlervæske her da der var sne og manden blev sq lidt irriteret på mig for så meget kunne man ikke bruge.. det var først en af de sidste dage jeg lod mærke til det sne der lå på kølerhjemmet var meget blåt, og der forstod jeg hvorfor jeg skulle trykke så meget for bare at få lidt op på ruderne..

Og så i går.. skynder jeg mig hjem for at opdage da jeg parkere bilen at jeg skisme har glemt min nøgle :o Så der holdte jeg foran huset og kunne glemme alt om at motionere den dag.. Min mor som har reservenøgle var jo selvfølgelig også på arbejde så ingen hjælp der... Måtte jo ringe til manden og høre om han kunne få før fri.. han var ikke meget for det.. men vi skulle have gæst igår så han måtte lukke ned 2 timer før tid.. Jeg gik ned og hentede nadja hos dp og sad ellers nede og ventede i en halv time...

Så her er hjernen altså koblet fuldstændig fra.. gud hvor er jeg bare åndsfraværende for tiden.. taber også alt på gulvet osv..

:whistling

Del dette indlæg

Haha søde... du lyder næsten som mig... Min mand mener jeg har fået ammehjerne på forhånd, for jeg er også bare TOTALT væk for tiden!!

Her den anden dag, gjorde jeg et stort nummer ud af at min nye gryde ikke ville virke på induktions-komfuret... Og selvfølgelig var både min mand og mine forældre tilstede... Jeg brokkede mig virkelig højlydt for det var en ret dyr gryde... Indtil manden kommer over og kigger, og siger "jamen skat.. du står jo også og tænder for det forkerte blus" Min far var nær død af grin :blush

Og i weekenden skulle vi et sted hen hvor vi ikke lige kender vejen... Vi har ingen gps, så jeg printede lige et krak kort ud... Da vi skulle køre opdagede jeg, på vej ud i bilen, at jeg havde glemt mine handsker... Så jeg lægger kortet på min cykel ude i garagen, går ind efter handsker, og går derefter direkte i bilen... Dvs. at da vi nåede ca. 100 km væk fra hoveddøren, skulle vi til at bruge kortet... Og jeg kunne bare kigge dumt på manden og sige "hov den ligger hjemme på min cykel" :blush

Men sådan kører den bare lige nu... Taber også alting, glemmer ALT og er totalt klumpedumpe... Og sådan plejer jeg ellers aldrig at være...

Så måske der alligevel er noget over det der ammehjerne på forhånd :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så måske der alligevel er noget over det der ammehjerne på forhånd :D

Hvad kan jeg så bruge.. jeg bare dum :D

Men rart jeg ikke er den eneste der ikke fungere for tiden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork, velkommen i klubben :lolhit

Jeg har simpelthen en hukommelse som en si.. det er dog blevet ret slemt det sidste års tid, men hva.. Jeg må leve med det ;)

Jeg VÈD jeg har klokket meget i tingene de sidste par uger, men kan sjovt nok ikke komme i tanke om det lige nu :lolhit :lolhit

Så spørger lige manden, når han kommer hjem, han plejer at kunne huske de ting jeg klokker i, ret lang tid <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ AFLEVERE VENLIGST TILBAGE... ;)

Marie louise du er ikke længere den eneste blondi herinde :lol

Seriøst den ene dag på vej i bilen spasser jeg ud over det lange lys bare ikke vil tænde... Indtil i mandags hvor jeg forklare manden det da vi ude og køre og lige da jeg siger det kan jeg godt se jeg sidder og hiver i den forkerte så springlervæske står ud på bagruden.. Ups.. MEn som han sagde at nu forstod han da hvordan jeg kunne bruge så meget springlervæske så hurtigt..

:whistling

Har haft samme problem med vores lange lys, det ville sku ikke holde sig tændt. Fortalte det jo selvfølgelig også til manden en dag hvor vi var ude og køre, hvor til han spørger om jeg har husket at dreje knappen :blush :whistling :D Det havde jeg da lige glemt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol hvor er du søød!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol Det kunne lige så godt have været mig der havde skrevet det indlæg :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes :P :D

MEN vi kan godt lide jer alle sammen alligeveller...

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Yeah så kommer jeres mindre gode sider frem, super nu er jeg ikke alene mere var lige ced at føle mig meget ensom i dette forum :lovebk :lol :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeah så kommer jeres mindre gode sider frem, super nu er jeg ikke alene mere var lige ced at føle mig meget ensom i dette forum :lovebk :lol :lolhit :lolhit

Du er så ABSOLUT ikke den eneste blondie herinde!! :D :balloon

Glemte helt historien om at jeg glemte min pung (indeholdende dankort, kørekort, mobil, og 500 kr) i biffen DAGEN FØR NYTÅRSAFTEN!!

Så der var jo selvfølgelig lukket næste dag, og jeg måtte undvære min mobil nytårsaften... ikke fedt! :lolhit

Heldigvis fik jeg det hele tilbage i god behold et par dage senere ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej bare rolig, du er ikke eneste blondie herinde, vi andre skjuler det bare bedre :D ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej bare rolig, du er ikke eneste blondie herinde, vi andre skjuler det bare bedre :D ;)

Ja det er jo spørgsmålet, eller er jeg bare for dum at fortælle det :lolhit

But anyway Sandie I love you efter dette indlæg, det er fedt at der er andre som tør tage pis på sig selv :-)))))))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske den er stukket af sammen med min :lol

Og jeg vil da slet ikke fortælle den dummeste jeg lavede i dag :whistling :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg vil da slet ikke fortælle den dummeste jeg lavede i dag :whistling :blush

Jo det vil du kom nu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fooortæl søde... :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejjj sådan kan man ikke skrive og så forvente at 1699 kvinder + Martin ikke bliver nysgerrig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er i dejlige.. :) Blondiner har det bare sjovest ikke... :D

Marie Louise kom også sådan til at tænke på dig her mellem jul og nytår da jeg første gang på arbejdet skal køre ind på parkerinspladsen og sidder fast, og må have min far/chefen til at komme og køre min bil ind på plads... og et par dage efter ikke kan komme ud da den skal bakkes ud og må ringe efter min mand der må køre den ud for mig... ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skulle have mit overtøj i mit skab på arbejdet, og inden jeg åbner skabet flytter jeg mig, så jeg ikke får døren i hovedet... Problemet var så bare, at jeg åbner skabet imens jeg vil flytte mig med det resultat, at blodet nærmest sprøjter ud af næsen på mig, fordi jeg havde hamret døren ind i min næse :blush Det gik ud over en del af hændværkernes vækrtøj :oops Og jeg lignede en, der havde været med i en splatterfilm og havde selvfølgelig ikke skiftetøj med :bask

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skulle have mit overtøj i mit skab på arbejdet, og inden jeg åbner skabet flytter jeg mig, så jeg ikke får døren i hovedet... Problemet var så bare, at jeg åbner skabet imens jeg vil flytte mig med det resultat, at blodet nærmest sprøjter ud af næsen på mig, fordi jeg havde hamret døren ind i min næse :blush Det gik ud over en del af hændværkernes vækrtøj :oops Og jeg lignede en, der havde været med i en splatterfilm og havde selvfølgelig ikke skiftetøj med :bask

Avvvv - mon det hører under arbejds skade? ;)

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av for pokker det må gøre ondt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER