Barbamama

Negletråden!

139 indlæg i dette emne

Er der flere der har forsøgt sig med det der med vandet? Jeg sidder og kæmper nu, men første klat danner sådan en underlig stiv hinde, og så gider de næste ikke flyde ud :prik Og det er tilsyneladende uanset hvilken lak jeg bruger :blink

"Ryster" du det så den "flyder ud"? Det skal gøres næsten hver gang.

Ej jeg må snart prøve igen så jeg kan give råd, kan jo ikke huske hvordan det er længere :rolleyes

Del dette indlæg

"Ryster" du det så den "flyder ud"? Det skal gøres næsten hver gang.

Ej jeg må snart prøve igen så jeg kan give råd, kan jo ikke huske hvordan det er længere :rolleyes

Jeg prøver men det virker som om at det tørrer i det øjeblik det rammer vandet? Det har dog lykkes mig et par gange at lave ringe, men så går det i kage med tandstikkeren. Og hvis jeg så alligevel forsøger at få et nogenlunde mønster på neglen så kager det HELT OG ALDELES der <_< Ved ikke om jeg stikker neglen for meget ned i vandet eller hvad der sker men det splatter helt ud :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bah, det er vist bare ikke min negledag idag <_< Mine hænder ligner noget, der har været oppe at slås med kirsebær og lakken på mine fødder er bare ikke rigtig den farve, som jeg troede det ville være og som jeg synes det var i flasken...

http://imgur.com/146JT8h

Minder mig sgu lidt om indmaden i en ledning :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bah, det er vist bare ikke min negledag idag <_< Mine hænder ligner noget, der har været oppe at slås med kirsebær og lakken på mine fødder er bare ikke rigtig den farve, som jeg troede det ville være og som jeg synes det var i flasken...

:P det kender jeg godt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, den ser rigtig fin ud - er vild med det lidt bronze-agtige skær :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, den ser rigtig fin ud - er vild med det lidt bronze-agtige skær :yay

Tak :kiss Men det var meningen at den sådan skulle skifte over i grøn-lyserød-orange. Det er bare som om at alle farverne er faldet sammen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke fine farver i kommer på hænder og fødder. Dog skuer det lidt i mit øje at i ikke passer mere på med at få lak på neglebåndet/huden omkring neglen. Som tidligere kosmetolog er det bare, for mig, mega no go, og synes det ødelægger en ellers så flot lak :blush En lak skal lægges 0,5-1 mm fra kanten, så bliver den pænest. Affedt gerne neglen med acetone eller lakfjerner uden olie, så binder lakken bedre. Det er godt at lægge en underlak, især ved en lak med røde pigmenter, da disse kan misfarve neglen. En farvet lak skal minimum have 2 lag, da lakken skal dække helt. Nogle billige lakker skal have 3-4 lag for at blive pæne. Synes jeg. Og så gerne en topcoat på til sidst. (Jeg bruger hverken under eller over lak)

Hvis ikke man er så ferm til at lægge på højre hånd, så er det en god idé at starte med denne hånd, stabilt underlag og øvelse er vejen frem. Start altid med tommeltot, da den bruger længst tid på at tørre. En lak kan man turbo tørre ved at stikke neglene/hånden forsigtigt i iskoldt vand. Lak tørrer nemlig ved stuetemperatur :)

Det var lige de fifs jeg kunne huske på stående fod :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke fine farver i kommer på hænder og fødder. Dog skuer det lidt i mit øje at i ikke passer mere på med at få lak på neglebåndet/huden omkring neglen. Som tidligere kosmetolog er det bare, for mig, mega no go, og synes det ødelægger en ellers så flot lak :blush En lak skal lægges 0,5-1 mm fra kanten, så bliver den pænest. Affedt gerne neglen med acetone eller lakfjerner uden olie, så binder lakken bedre. Det er godt at lægge en underlak, især ved en lak med røde pigmenter, da disse kan misfarve neglen. En farvet lak skal minimum have 2 lag, da lakken skal dække helt. Nogle billige lakker skal have 3-4 lag for at blive pæne. Synes jeg. Og så gerne en topcoat på til sidst. (Jeg bruger hverken under eller over lak)

Hvis ikke man er så ferm til at lægge på højre hånd, så er det en god idé at starte med denne hånd, stabilt underlag og øvelse er vejen frem. Start altid med tommeltot, da den bruger længst tid på at tørre. En lak kan man turbo tørre ved at stikke neglene/hånden forsigtigt i iskoldt vand. Lak tørrer nemlig ved stuetemperatur :)

Det var lige de fifs jeg kunne huske på stående fod :)

Tak for gode fif!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velbekomme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej.. Når jeg engang får frie arme ;) Så skal jeg have prøvet nogle af de fine tricks herinde fra :loveshower

Kæft du er krea Majs :respekt :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå piger nu skriver jeg herinde for at forpligte mig selv til at få gjort noget ved de negle!

Hvilken farve skal jeg vælge? Har vist nuancer af alle farver så der er snart ingen begrænsninger. Jeg tænker selv noget blåligt og vinterligt så det passer til årstiden. Eller en neutral grund farve og så med noget mønster. Men hvilken grund farve?

Hjælp!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klar med glimmer og art ovenpå i sort?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det blev blå med hvis og glimmer :)

TENlI6O.jpg

ahxLY8s.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superfint og vinterligt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fiiiin!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de fine :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Påske negle

TExeDEJ.jpg

ADoYy0J.jpg

Orange neglelak fra depend

Negle stickers fra tigeren

Gennemsigtig neglelak til at forsegle med

NEMT!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mies påskenegle der matcher mine (så længe de varer :p hun fik stickers på imorges og har ca halvdelen tilbage). Hun så jeg tog en på som test igår og fik selv en enkelt på. Men da hun fandt arket med de sidste stickers i morges så skulle hun også have dem på alle fingre ligesom mig :wub

kvaw1zz.jpg

Hun er pave stolt af hendes "bomer" og kigger på sine fingre og så skal hun se mine og så sine igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mies påskenegle der matcher mine (så længe de varer :p hun fik stickers på imorges og har ca halvdelen tilbage). Hun så jeg tog en på som test igår og fik selv en enkelt på. Men da hun fandt arket med de sidste stickers i morges så skulle hun også have dem på alle fingre ligesom mig :wub

kvaw1zz.jpg

Hun er pave stolt af hendes "bomer" og kigger på sine fingre og så skal hun se mine og så sine igen.

Aaaaaw :wub Og de er da rigtig fine :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye negle i dag! :biglove

NRKhaLU.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye negle i dag! :biglove

NRKhaLU.jpg

Me like :super

Del dette indlæg

Annonce ♥