Barbamama

Negletråden!

139 indlæg i dette emne

Jeg NYDER det :) det er ligesom 10 bitte små lærreder hvor malingen tører tilpas hurtigt og maler man forkert er det let at starte forfra!

Har du et tips til hvordan man lavet fx venstre hånd - nu hvor jeg er venstre håndet ?? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du et tips til hvordan man lavet fx venstre hånd - nu hvor jeg er venstre håndet ?? ;)

Du starter med den ;) derudover ligger du den på et fladt underlag og i starten kan det være en ide at have højre albue eller arm på til at røre bordet sådan at man ikke ryster. Men det er vigtigst at du sidder godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du starter med den ;) derudover ligger du den på et fladt underlag og i starten kan det være en ide at have højre albue eller arm på til at røre bordet sådan at man ikke ryster. Men det er vigtigst at du sidder godt.

Super det må prøves af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet så inspireret af den her tråd, at min gamle neglelak rester røg ud og jeg i stedet fik 4 nye farver til min fødselsdag for 14 dage siden... jeg har allerede haft 2 af farverne på (hypnotic red og gold) og jeg glæder mig faktisk til at udvide min neglelak samling :D

Men jeg er nu ikke kreativ, det er bare ensfarvet (endnu) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg dælme lakeret neglene for første gang i mange år. Skal lige vende mig til der sidder noget på dem. Går og stritter med fingerne :D Så er neglene klar til bryllup imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik det FEDESTE negletip igår - det skal afprøves... (Og med den cliffhanger må i vente tålmodigt til jeg får tid... MUHAHAHAHA (indsæt skurke smiley her ))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til min søsters studenter gilde igår og der sad jeg og snakkede med min søsters svigermor om negle - hun er også vild med at hygge med at lakere negle. Hun spurgte om jeg har prøvet det med vandet :blink øh nej! Men det har jeg nu :yay

den første hånd:

http://imgur.com/v7ncPcJ

http://imgur.com/yBmcBRn

Og hvis i vil prøve så gøres det sådan her:

Jeg lakerere ikke mine negle først, og så tog jeg flere fingre i af gangen. Det er vigtigt at tandsikken er våd når den køres ind i lakken ellers sidder det lidt for fast.

Ja det tager lidt tid at forberede, men det er utrolig let og tørrer meget hurtigere end det gør hvis man lakerer i flere lag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst Majs, hvor er det bare sejt! Det skal helt sikkert prøves af imorgen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også mene at maler tape er bedre end alm. Tape, jeg havde flade tandstikker og det er ikke optimalt, de runde ER bare bedre. Og så glemte jeg at fjerne det overskydende lak i vandet inden jeg tog min tommelfinger op, det gør så at det fyder ovenpå igen - ikke smart, eller dvs det ser fint nok ud, men den ligner ikke de andre negle :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det ser vildt godt ud :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, det er ikke så sejt som Majs, men jeg har nu neglelak på :) weeee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, det er ikke så sejt som Majs, men jeg har nu neglelak på :) weeee

Weee :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok majs det der vand ting fungere bare slet ikke! Jeg kan slet ikke lave design. Det klasker bare fuldstændig sammen i en klump og det er ligegyldigt hvilken tandstik jeg bruger.

Hvordan gjorde du det?

Og hvilke mærke neglelak brugte du? Det er nemlig ikke alle mine der gider at flyde ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok majs det der vand ting fungere bare slet ikke! Jeg kan slet ikke lave design. Det klasker bare fuldstændig sammen i en klump og det er ligegyldigt hvilken tandstik jeg bruger.

Hvordan gjorde du det?

Og hvilke mærke neglelak brugte du? Det er nemlig ikke alle mine der gider at flyde ud.

Hmm... Jeg brugte lidt forskellige, en af dem har jeg lige købt i H&M så de er ikke dyre. Jeg så lige videoen igen og kan se at man ikke skal køre helt ude fra kanten (det klaskede også sammen for mig et pa gange) men der hvor det stadig er vådt. Måske det er løsningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg brugte lidt forskellige, en af dem har jeg lige købt i H&M så de er ikke dyre. Jeg så lige videoen igen og kan se at man ikke skal køre helt ude fra kanten (det klaskede også sammen for mig et pa gange) men der hvor det stadig er vådt. Måske det er løsningen?

Ja måske. Må prøve det af igen en dag hvor jeg orker :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fedt! Jeg får helt lyst til at lakere negle, plejer dog kun at lakere tånegle, og tror vandteknikken er liiidt svær på dem..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fedt! Jeg får helt lyst til at lakere negle, plejer dog kun at lakere tånegle, og tror vandteknikken er liiidt svær på dem..!

:ditto

Så jeg tog den almindelige version :) - både på tæer OG hænder :wee

Edit: Og med mørk lak, som er svær at få pæn, synes jeg. Resultatet er blevet ok. Håber den tørrer ordentligt inden sengetid, for synes tit, den får mærker, når jeg gør det om aftenen.

Edit: kan ikke se videoen på iPad <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Så jeg tog den almindelige version :) - både på tæer OG hænder :wee

Jeg fik også lakeret i går - dog kun fødder. Bryder mig ikke om at have det på hænderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også lakeret i går - dog kun fødder. Bryder mig ikke om at have det på hænderne.

Det gør jeg normalt heller ikke, men nu får det et forsøg igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Så jeg tog den almindelige version :) - både på tæer OG hænder :wee

Edit: Og med mørk lak, som er svær at få pæn, synes jeg. Resultatet er blevet ok. Håber den tørrer ordentligt inden sengetid, for synes tit, den får mærker, når jeg gør det om aftenen.

Edit: kan ikke se videoen på iPad <_<

Hmm, jeg kan godt se videoen på iPad?

Og synes det ser herrefedt ud, men har kun to farver, og kan ikke finde den ene, sååå.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået ny lak i fødselsdagsgave :) O P I Nail Laquer i farven "My chihuahua bites!" (Sikke et navn :lolhit)

Den er læææææææækker :loveshower

http://imgur.com/EsKQMqt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået ny lak i fødselsdagsgave :) O P I Nail Laquer i farven "My chihuahua bites!" (Sikke et navn :lolhit)

Den er læææææææækker :loveshower

http://imgur.com/EsKQMqt

Fedt navn :) Og flotte negle pfftt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der flere der har forsøgt sig med det der med vandet? Jeg sidder og kæmper nu, men første klat danner sådan en underlig stiv hinde, og så gider de næste ikke flyde ud :prik Og det er tilsyneladende uanset hvilken lak jeg bruger :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER