Guest

har i set, hvem der har indtaget 1.pladsen

9 indlæg i dette emne

og den som har flest besvarelser herinde?

....

...

...

..

...

.Jeg har afgivet første pladsen til Martin, som har skrevet 100029 eller lignende beskeder :lol :lol :lol :lol :lol

Del dette indlæg

Jeps har set det... Han er rap på fingerne.... OG han er bange for han nu kommer til at stresse dig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op han har haft travlt

der må da være slidt et tastatur eller 2 op

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps har set det... Han er rap på fingerne.... OG han er bange for han nu kommer til at stresse dig ;)

min tanke var mere, at han var nød til at vælge så højt et tal, fordi han var bange for, at jeg skulle komme til at indhente ham indenfor kort tid :lol

men stinna nu skal du ikke være alt for kåd, for du ligger på første pladsen over at være mest aktiv idag :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha

Ja der går lige et par dage inden du får indhentet ham :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

min tanke var mere, at han var nød til at vælge så højt et tal, fordi han var bange for, at jeg skulle komme til at indhente ham indenfor kort tid :lol

men stinna nu skal du ikke være alt for kåd, for du ligger på første pladsen over at være mest aktiv idag :lol

Det har jeg faktisk gjort de sidste mange dage... LOL.. men det er ikke noget jeg tænker på.... :) Skriver jo bare..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det handler jo ikke om at skrive mange indlæg - men gode indlæg :P :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg faktisk gjort de sidste mange dage... LOL.. men det er ikke noget jeg tænker på.... :) Skriver jo bare..

ha ha ha det er også sådan, at jeg har fået så stort antal besvarelser

Del dette indlæg

Annonce ♥

ha ha ha det er også sådan, at jeg har fået så stort antal besvarelser

Blev os helt chokeret da jeg så hvor mange besvarelser jeg er oppe på.. for tænker jo overhovedet ikke over det.. Skriver bare - læser med og gir en smiley eller et par ord.. Det er bare en del af mig :) ELSKER jo BK.. :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER