Guest Felixmor

Epilator

12 indlæg i dette emne

Jeg overvejer om jeg skal have en epilator og vil høre om der er nogle der kan anbefale en - gerne med link :)

Tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Den har jeg også og er glad for den :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gør det ikke ondt?

Hvor længe kan i gå inden i skal bruge den igen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gør det ikke ondt?

Det gør hammer ondt :P men jeg synes man efter et minutstid vender sig til det. Men hver gang jeg starter tænker jeg, hvorfor gør jeg det her :D Jeg bruger den hver 3.-4. uge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gør det ikke ondt?

De niver lidt, men jeg synes ikke det gør ondt ondt. Jeg har en oldgammel model og efter at have brugt den i nogle år har jeg stort set ikke flere hår på benene. Men tror jeg har været heldig, det er ikke noget man kan regne med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I starten skal man bruge den hver 2.- 4. uge i nogle måneder og jo længere tid der går jo længere går det os mellem du skal bruge den.

Og med tiden gør den du får mindre hår, ikke at alle forsvinder men hårroden bliver med tiden ødelagt og der bliver ikke dannet hår længere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo kraftigere og længere hår du har, jo mere ondt gør det. Hvis man kun har sparsomt hår og det ikke er så tykt og kraftigt, så kan man næsten ikke mærke det. Og så er det også meget med forskel hvorhenne man bruger den. Jeg synes fx det gør mere ondt oppe på lårene end under knæet. Men dog slet ikke så ondt at jeg ikke kan holde det ud.

Jeg mærker også tydeligt at min hårvækst bliver mindre jo længere tid jeg har brugt epilatoren. Så kommer der færre og færre af hårene ud igen. Jeg havde en lang pause på et års tid hvor jeg ikke brugte epilator (gravid/på barsel og orkede ikke at gøre noget ud af migselv :rolleyes) og der begyndte hårene at komme igen.

Jeg har en Remington Smooth & Silky, som jeg købte i matas og er rigtig glad for den.

http://www.matas.dk/remington-epilatorladyshaver-ep6030

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare bange for at jeg får købt en også kun bruger den en gang fordi det gør ondt.

Jeg har ikke rørt mine ben hele vinteren (pga graviditet), så har en del lange og tykke hår. Kan bare lige forestille mig at det gør hamrende ondt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare bange for at jeg får købt en også kun bruger den en gang fordi det gør ondt.

Jeg har ikke rørt mine ben hele vinteren (pga graviditet), så har en del lange og tykke hår. Kan bare lige forestille mig at det gør hamrende ondt.

Så overvej at købe en som både er epilator og barbermaskine i en :) Så er købet ikke spildt hvis du ikke får brugt epilatordelen mere:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar piwer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER