Abelka

BKs største taber - uge 2

12 indlæg i dette emne

Så blev det endnu engang vejedag og for en gang skyld kun masser af roser herfra for alle jeres tilbagemeldinger :gp

Hermed ugens fantastiske tabere c007.gif

Stikan: 93,3: - 3,3 kg t57.gif

Abelka: 95,1: - 2,3 kg

Sandie: 69,5 kg - 1,7 kg

Brumbassen: 74,7 - 0,9 kg

hej78: 105,2 : - 0,8 kg

Prinsessemor: 74,3 : - 0,5 kg

Morpige: 105,5: - 0,3 kg

Vestnic: 69,5: - 0,9 kg over 2 uger

TILLYKKE til: Stikan :glad

Ny i denne uge er Stine 69,2 kg & Miss_matilde - velkommen til og go' kamp :)

Bussen deltager igen med 94,0 kg samt Micro med 74,2 kg :)

Husk: næste vægt i en pm senest på tirsdag kl. 20.00

Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort!

Del dette indlæg

Wow hvor et flot vægt tab til alle

MEN.. jer i top 3 det er altså vildt i kan præstere sådan et vægt tab, jeg må høre jeres hemmelighed :)

:help

Del dette indlæg

Annonce ♥

eeeeij hvad har i gang i.. her gik jeg og tænkte.. Ha nu tager jeg sq en 1 plads... og så i bare så tusinde gange sejere... :gal sandie 4 år tramper i gulvet...!! tror jeg går ind og spiser min 3. muffins for i dag...

:numse

er skide tøsfornærmet og vil overhoved ikke ønske alle jer andre tillykke med jeres grimme vægttab

Del dette indlæg

Annonce ♥

eeeeij hvad har i gang i.. her gik jeg og tænkte.. Ha nu tager jeg sq en 1 plads... og så i bare så tusinde gange sejere... :gal sandie 4 år tramper i gulvet...!! tror jeg går ind og spiser min 3. muffins for i dag...

er skide tøsfornærmet og vil overhoved ikke ønske alle jer andre tillykke med jeres grimme vægttab

:sm IKKE trøste spis søde.... :box

Hvad var det liiiige du skrev til mig.. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

MEN.. jer i top 3 det er altså vildt i kan præstere sådan et vægt tab, jeg må høre jeres hemmelighed :)

Min hemmelighed er klippe-klistre i sækken :rolleyes

Og DU! - du opfører dig bare ordentligt :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

:sm IKKE trøste spis søde.... :box Hvad var det liiiige du skrev til mig.. ;)

Det kan jeg desværre ikke huske... lal la la

Og DU! - du opfører dig bare ordentligt :klap

Næj :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu når jeg i det mindste lige nåede det i top 3 kan jeg da hendvise dig til mit ugens motion program i min tråd... Motion, motion og motion

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hemmeligheden er at voldæde et par måneder så der kommer en masse kg på og så holde sig til kun at spise sundt og lidt = kiloene rasler af :)

.....desværre kun den første uge :( Ellers ville det at tabe sig være lidt for let (for mig i hvert fald)

Uge 2 plejer at være mellem 1 og 2 kg og fra uge 3 er jeg nede på ½ kg om ugen og derefter skal der kæmpes for at holde ½ kg tab om ugen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I gode. Stikan det er flot. Og ja den kender jeg godt. Man voldæder i julen og så efter en uge taber man lige nogle kilo. Men man beholder også nogen.

Vi skulle have vejet os i dag i stedet :) Jeg er meget længere nede i vægt i dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg har igen igen glemt alt om vejning, pga alt det med min søs :blush :( Sorry..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med på holdet fra næste uge af.... Jeg vejer mig først på tirsdag (frygter det) - så jeg er vel egentlig først med om to uger...

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil godt med på listen, og vægten hedder nu 98,7 kg efter julens dejlige mad...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER