Besvaret November 13, 2010 Århhh hvor er hun bare sød :loveshower Smuk og dejlig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 hvor er hun dog bare skøn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Åhh hvor er hun smuk... Syntes det allerførste billede du viser er super kært... Hun ser meget bestemt ud.. sådan lidt a la: Moooooor.... jeg gider ikke have den her hat/kyse på!!! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :loveshower Hvor er hun altså bare skøn, ja selv navnet, mit staves dog med i istedet for j :loveshower kjolen der, have Freja på som efterdåbskjole, den er bare SÅ sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Årh- hun er bare sådan en køn pige, din Nadja :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Nårh. :loveshowerHvad har hun fået øje på? :) Simpelthen noget så kedeligt som en lampe ;) Århhh hvor er hun bare sød :loveshower Smuk og dejlig... Taaak :loveshower :kram hvor er hun dog bare skøn Ta ;) Åhh hvor er hun smuk... Syntes det allerførste billede du viser er super kært... Hun ser meget bestemt ud.. sådan lidt a la: Moooooor.... jeg gider ikke have den her hat/kyse på!!! :P Tak søde.. ja hun var ikk vildt begejstret for at have den på... godt mor kan bestemme lidt endnu :) Hvor er hun altså bare skøn, ja selv navnet, mit staves dog med i istedet for j :loveshower kjolen der, have Freja på som efterdåbskjole, den er bare SÅ sød :loveshower Hehe hvor sjovt med navnet.. Det min man der har valgt det skulle staves med J.. det synes han var næmmest ;) Årh- hun er bare sådan en køn pige, din Nadja :biglove :loveshower Tusinde tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske jer en glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites