Oprettet January 11, 2011 En skøn lille skeløjet pungrotte, som bor i Leipzig Zoo, er hun da ikke bare sød :loveshower :loveshower :loveshower :kuller :kuller :kuller :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Ej, det synes jeg faktisk ikke... men jeg synes på ingen måder at rotter, mus, fritter og andre dyr i den genre er særlig søde (ja, og uden for genren: katte...) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Narj hun er da super sød ( siger hende der vildt gerne vil have en rotte engang :blush ) :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Jeg synes hun er helt fantastisk! :D Men sød, ved jeg ikke helt om jeg synes hun er :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Nuuuij den er Grim.... :rolleyes Gudskelov hver sin smag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Synes den er så grim, at den bliver helt charmerende :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 synes da den er nuser :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Synes den er så grim, at den bliver helt charmerende :loveshower :loveshower Jeg er helt enig.. Den er da bare så grim så man kun kan elske den :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hun er da sød :loveshower Men jeg har jo også en drøm at få sådan en mini hamster/rotte en dag.. Som barn havde vi ørkenrotte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Ej, det synes jeg faktisk ikke... men jeg synes på ingen måder at rotter, mus, fritter og andre dyr i den genre er særlig søde (ja, og uden for genren: katte...) :biglove Er helt enig med dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 den kom ikke inden for dørene her føj den er grim Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 helt ærlig så synes jeg den er fantastisk. Måske temmelig grim, men synes at grimme dyr er noget af det sødeste... :loveshower :loveshower Men da jeg læste overskriften troede jeg i mente Heidi, som er mor til Lærke, men ud fra billedet kunne jeg så se, at det ikke var hende, som der var tale om :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 helt ærlig så synes jeg den er fantastisk. Måske temmelig grim, men synes at grimme dyr er noget af det sødeste... :loveshower :loveshower Men da jeg læste overskriften troede jeg i mente Heidi, som er mor til Lærke, men ud fra billedet kunne jeg så se, at det ikke var hende, som der var tale om :lol Ej den var ikke lige den Heidi jeg havde i tankerne :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Den kom ikke ind i huset her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 helt ærlig så synes jeg den er fantastisk. Måske temmelig grim, men synes at grimme dyr er noget af det sødeste... :loveshower :loveshower Men da jeg læste overskriften troede jeg i mente Heidi, som er mor til Lærke, men ud fra billedet kunne jeg så se, at det ikke var hende, som der var tale om :lol Det troede jeg også :) Men nej, synes nu heller ikke den er for køn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Åhh læste om den i går, var bare flad af grin over den, vidste ikke om jeg skulle græde eller grine, for synes den ser så komisk ud :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Haha... den er da bare kys-mig-dejlig... lille pus :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 helt ærlig så synes jeg den er fantastisk. Måske temmelig grim, men synes at grimme dyr er noget af det sødeste... :loveshower :loveshower Men da jeg læste overskriften troede jeg i mente Heidi, som er mor til Lærke, men ud fra billedet kunne jeg så se, at det ikke var hende, som der var tale om :lol Ha - det var også lige min tanke, men jeg er jo lige her... Har dog set hende der for et stykke tid siden - og synes hun er lidt kær!:lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites