Guest LilleMig

Har i set Heidi??

19 indlæg i dette emne

En skøn lille skeløjet pungrotte, som bor i Leipzig Zoo, er hun da ikke bare sød :loveshower :loveshower :loveshower

1779q9.jpg

:kuller :kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg

Ej, det synes jeg faktisk ikke... men jeg synes på ingen måder at rotter, mus, fritter og andre dyr i den genre er særlig søde (ja, og uden for genren: katte...)

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej den er grim! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Narj hun er da super sød ( siger hende der vildt gerne vil have en rotte engang :blush ) :wub :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes hun er helt fantastisk! :D Men sød, ved jeg ikke helt om jeg synes hun er :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nuuuij den er Grim.... :rolleyes

Gudskelov hver sin smag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes den er så grim, at den bliver helt charmerende :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes da den er nuser :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes den er så grim, at den bliver helt charmerende :loveshower :loveshower

Jeg er helt enig.. Den er da bare så grim så man kun kan elske den :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er da sød :loveshower

Men jeg har jo også en drøm at få sådan en mini hamster/rotte en dag.. Som barn havde vi ørkenrotte

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, det synes jeg faktisk ikke... men jeg synes på ingen måder at rotter, mus, fritter og andre dyr i den genre er særlig søde (ja, og uden for genren: katte...)

:biglove

Er helt enig med dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

den kom ikke inden for dørene her

føj den er grim

Del dette indlæg

Annonce ♥

helt ærlig så synes jeg den er fantastisk. Måske temmelig grim, men synes at grimme dyr er noget af det sødeste... :loveshower :loveshower

Men da jeg læste overskriften troede jeg i mente Heidi, som er mor til Lærke, men ud fra billedet kunne jeg så se, at det ikke var hende, som der var tale om :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

helt ærlig så synes jeg den er fantastisk. Måske temmelig grim, men synes at grimme dyr er noget af det sødeste... :loveshower :loveshower

Men da jeg læste overskriften troede jeg i mente Heidi, som er mor til Lærke, men ud fra billedet kunne jeg så se, at det ikke var hende, som der var tale om :lol

Ej den var ikke lige den Heidi jeg havde i tankerne :lol :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den kom ikke ind i huset her ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det troede jeg også :)

Men nej, synes nu heller ikke den er for køn ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh læste om den i går, var bare flad af grin over den, vidste ikke om jeg skulle græde eller grine, for synes den ser så komisk ud :haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha... den er da bare kys-mig-dejlig... lille pus :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha - det var også lige min tanke, men jeg er jo lige her... Har dog set hende der for et stykke tid siden - og synes hun er lidt kær!:lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER