Oprettet January 11, 2011 Det hjælper tydeligvis for dig at stå op på samme tid som andre. Sikke mange besvarelser du har skrevet idag, det er godt gået du gamle :-))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Ja der er godt nok gang i ham stakkels Ki, han kan da vist ikke have meget tid til hende og lækre Leo :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Ja der er godt nok gang i ham stakkels Ki, han kan da vist ikke have meget tid til hende og lækre Leo :whistling Nej det tror jeg heller ikke, men så burde Ki jo kunne holde en fridag ik og hygge sig maks med Leo og shoppe maks, når far gør arbejdet ik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Nej det tror jeg heller ikke, men så burde Ki jo kunne holde en fridag ik og hygge sig maks med Leo og shoppe maks, når far gør arbejdet ik Jooo det skulle man da mene - Martin stik hende dit dankort, så kan fruen rigtig komme ud og hygge sig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Men det kan være vi ikke ser noget til ham de næste par dage så... for han må da have fået skrivekrampe af alle de beskeder ;) Hmm gad vide hvor de er henne alle de indlæg... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hvor er i sjove ;) Jooo det skulle man da mene - Martin stik hende dit dankort, så kan fruen rigtig komme ud og hygge sig ;) ha ha lillemig. Hør her. Her i huset er det Ki som har dankortet og alle pengene Jeg er bare fløden i kaffen :o ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hvor er i sjove ;) ha ha lillemig. Hør her. Her i huset er det Ki som har dankortet og alle pengene Jeg er bare fløden i kaffen :o ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hvor er i sjove ;) ha ha lillemig. Hør her. Her i huset er det Ki som har dankortet og alle pengene Jeg er bare fløden i kaffen :o ;) Klog kvinde du har dig :D :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hvor er i sjove ;) ha ha lillemig. Hør her. Her i huset er det Ki som har dankortet og alle pengene Jeg er bare fløden i kaffen :o ;) Det er derfor du er så tøset dejlig blød og creamet :-))))99 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Klog kvinde du har dig :D :P Meget klog Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Her i huset er det Ki som har dankortet og alle pengene Ki er en klog kvinde :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Ki er en klog kvinde :gp Super humor verdensklasse .-))))))))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Ki er en klog kvinde :gp Ja Ki er en klog kvinde :D Super billede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Ja Ki er en klog kvinde :D Super billede Sådan foregår det her hjemme... SOm H siger: Han tjener pengene og jeg bruger dem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Sådan foregår det her hjemme... SOm H siger: Han tjener pengene og jeg bruger dem ;) Som P siger herhjemme, så er det altid mig der ligger på knæ og ham der får det sidste ord her. Når jeg bøjer mig ned og kigger ind under senge og siger han skal komme og han svare: Ja vel :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Hvor er i sjove ;) ha ha lillemig. Hør her. Her i huset er det Ki som har dankortet og alle pengene Jeg er bare fløden i kaffen :o ;) :lol :lol Jamen så er det jo som det skal være :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Som P siger herhjemme, så er det altid mig der ligger på knæ og ham der får det sidste ord her. Når jeg bøjer mig ned og kigger ind under senge og siger han skal komme og han svare: Ja vel :lolhit ;) Hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ki er en klog kvinde :gp Det er sku go' humor Annette :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites