Oprettet April 17, 2013 Jeg synes nemlig ikke man kan se det særligt meget på mig og har da set nogle af jeresmaver og bliver da lidt misundelig!! Jeg har jo heller ikke taget på endnu, men det gør ikke så meget ift min BMI.. Kan i se mave? Og hvad med jer med lidt højere BMI?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Måske lidt, men ikke noget der skriger 'Hun er gravid!!!'.. Men mine jeans er voldsomt ubehagelige om aftenen! Glæder mig til man kan se at jeg er gravid! :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Jeg er overvægtig og 13+0.. Man kan godt se det på mig, men det er vist mest fordi jeg ikke kan suge maven ind mere.. Jeg ligner en der er noget længere henne.. Men det er vist mest fedt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Jeg er overvægtig med et "kæmpe" Bmi... er idag 15+0 og det kan bestemt ses.... Ingen er i tvivl om det er en baby mave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites