MariaPiesen

mere væske

9 indlæg i dette emne

Ida spiser tre faste måltider om dagen - morgenmad, middagsmad og aftensmad. Men hun NÆGTER at drikke noget til hendes faste måltider.

Hun bliver ammet endnu 3-4 gange om dagen plus natamningen (amninger) og hun har massere af våde bleer.

Nogle der har nogle ideer til hvordan jeg kan få væske i hende? Da amningen jo ikke varer evigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi begyndte med grød og mos kunne David heller ikke helt finde ud af det med en kop, men det var til gengæld et stort hit med en sutteflaske med vand - måske det kan være et forsøg værd...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi begyndte med grød og mos kunne David heller ikke helt finde ud af det med en kop, men det var til gengæld et stort hit med en sutteflaske med vand - måske det kan være et forsøg værd...?

Hun har før drukket af glas/kop og sutteflaske har jeg prøvet, det kan hun slet ikke finde ud af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med tudekop?

Det er mit eneste råd, da Bella er vild med vand af kop, så har ik selv forsøgt en masse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også tudkop. Eller måske lære hende at drikke med sugerør og se om det er et hit....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også tudkop. Eller måske lære hende at drikke med sugerør og se om det er et hit....

Prøver med tudekop imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi prøvede med sugerør, og efter at have prøvet sig lidt frem, knækkede hun koden og drak og drak og drak :D Hun syntes det var ret sjovt lige pludseligt :D Side. Har det ikke rigtigt været et problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi prøvede med sugerør, og efter at have prøvet sig lidt frem, knækkede hun koden og drak og drak og drak :D Hun syntes det var ret sjovt lige pludseligt :D Side. Har det ikke rigtigt været et problem :)

Det kunne også være det skulle prøves. Skal i hvert fald bare have noget mere væske i hende end MM :) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag fået Ida til at drikke vand af en kop igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER