Oprettet April 11, 2013 Jeg har en lille pige på 2½ år og vi vil gerne være gravide igen, måske ikke lige nu men ville starte om nogle måneder.. Derfor har jeg droppet p-pillerne så jeg kunne få lidt kontrol med min ÆL, og så passer vi bare på med hvornår vi er sammen. Jeg har en lille app på min tfl. som jeg skriver i når jeg får min mens osv så den fortæller mig hvornår jeg har ÆL osv.. den har passet med hvilken dato jeg ville få min mens indtil videre. Nu ville jeg så prøve med en ÆL-test for at se om jeg kunne er noget og det er 1 dag efter at vi har været sammen. Den viste pænt meget ÆL. og det var den 3 April. Så nu ved jeg ikke om jeg er gravid. og ved godt jeg først kommer til at kunne tage en test ca. d. 20. Jeg har kvalme om morgen. Igår måtte jeg flå alle de rene bleer ud af min datters ble-pose for at have noget at kaste op i, troede jeg, for der kom ikke noget. Jeg føler at, helt nede ved mit kejsersnit, at der sker noget, som om jeg er lidt sulten, uden at være det og der er flere ting jeg får kvalme over når jeg skal til at sætte tænderne i det! Jeg har sovet ca. 11 timer i gennemsnit de sidste par nætter (men har troet at det var grundet sommertid) Så først idag går det op for mig at jeg jo allerede kan være gravid!!! Men da jeg har haft noget med min mavesyre, kan det sagtens også bare være det der driller.. Er simpelthen i vildrede. Da jeg først opdagede meget sent at jeg var gravid sidst ved jeg ikke hvilke symtomer der kan være i starten.. hvordan havde I det?? det er jo vildt irreterende at jeg skal vente så mange dage før jeg med sikkerhed ved noget!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Hvis I var sammen den 2. april, og du havde ÆL den 3., så er der jo kun gået meget kort tid. Ægget har knap nok nået at sætte sig fast endnu. Man HAR hørt om symptomer så tidligt, hvis man danner hormon vanvittig hurtigt, men jeg ville mene, at det er lige tidligt nok at opleve de symptomer endnu. Men man skal aldrig sige aldrig. :) Det er jo ikke engang så mange dage, du skal vente for at teste. Giv det en uges tid. :) Held og lykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Man har jo en masse symptomer også op til mens, som du ellers ikke oplever mens du tar p piller - så det er alt for tidligt at sige om det er det ene eller det andet. Jeg har ikke selv ku mærke forskel før jeg var gået over tid. Du kan måske teste allerede d. 16. eller 18. Men held og lykke, det blir spændende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Jeg er blevet mere og mere nervøs.. ikke fordi jeg ikke vil være gravid, men vi har huset tilsalg osv.. så ville ikke passe vildt godt ind.. Men igen, hvornår gør det lige det? Så jeg fandt mine kasser frem fra sidste gang og fandt en graviditetstest.. og her er hvad der kom frem... Det er nok den mest utydelige streg.. jeg kunne næsten ikke fange den på billedet.. så jeg må prøve igen søndag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 ej okay.. kan jeg godt se at man ikke kan se på billedet!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Det passer måske aldrig helt perfekt at få et barn. Man må tilpasse sig efter det, for det er så svært at planlægge helt præcist. Bliver spændende at se, om stregen bliver tydeligere om nogle dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Ja, vores første er en ups´er.. og det er nok meget godt at alt ikke er planlagt.. vi krydser fingre for os!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2013 Så har jeg tageten igen idag.. den viste præcis det samme.. meget utydeligt streg.. har fået min mand til at se på den og han kan også se en svag streg.. men den burde jo være meget mere tydelig i dag! Så nu ved jeg det slet ikke. Må prøve at købe en anden test af et andet mærke..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2013 Hvis der er en streg så er du gravid ligemeget om den er svag eller ej. Hvis du vil prøve en anden test så tag en digital, der er ingen tvivl når der står "gravid" i test feltet. Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2013 Tak :) tror ikke helt jeg tør håbe på det... må ned og købe nogle nye test i morgen og tage dem tirsdag..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Når jeg fik samme svage streg de tre gange, sidst i tirsdags. I morgen var det en meget blank og negativ streg..! - må sige at selv om det slet ikke passe ind i vores planer, så er jeg godt nok lidt nede idag, og skuffet! Jeg nåede aldrig at få den der store flotte mave med vores første fordi hun blev født i uge 29, og jeg nåede lige de sidste par dage at tænke tanken om at nu var det min tur til at prøve det :wub Syntes stadig det er vildt at jeg har så ondt og spændte bryster og kvalme.. men det må være grundet at p-pillerne ikke længere påvirker min krop! vildt.. Nå.. men vi kunne nok godt ryge på et PB med det samme.. for min mand så også lidt skuffet ud i morges..! Og jeg hungere efter at få stor flot mave og baby :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Når jeg fik samme svage streg de tre gange, sidst i tirsdags. I morgen var det en meget blank og negativ streg..! - må sige at selv om det slet ikke passe ind i vores planer, så er jeg godt nok lidt nede idag, og skuffet! Jeg nåede aldrig at få den der store flotte mave med vores første fordi hun blev født i uge 29, og jeg nåede lige de sidste par dage at tænke tanken om at nu var det min tur til at prøve det :wub Syntes stadig det er vildt at jeg har så ondt og spændte bryster og kvalme.. men det må være grundet at p-pillerne ikke længere påvirker min krop! vildt.. Nå.. men vi kunne nok godt ryge på et PB med det samme.. for min mand så også lidt skuffet ud i morges..! Og jeg hungere efter at få stor flot mave og baby :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Der er ikke sket noget.. jeg er ikke blevet kvindelig endnu og jeg har ingen tegn på at det sker foreløbig! Har lavet noget både fredag og lørdag så jeg har ikke nået at tænke på det før idag .. kunne jeg måske vare sprunget en omgang over? Er det normalt når det er så mange måneder siden jeg stoppede med p-piller og har haft regelmæssig mens? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Jeg vil ikke mene det er normalt nej. Men hvis du har haft en positiv test og du nu tester negativ har du muligvis haft en BIO - så kan jo godt være din krop lige skal finde ud af det igen. Håber snart der blir styr på det. Held og lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites