FruSchmidt

Testdag omkring den 20 april.

24 indlæg i dette emne

Hejsa, er der andre som har testdag omkring den 20 april..? :)

Del dette indlæg

Det har jeg...forventer dog mest mens...men lad os se :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingere for dig at det ude bliver :D

Jeg skal egentlig have mens på søndag men vil teste omkring den 20 for at være sikker på hvis der ikke er kommet mens der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep, jeg regner med (at prøve at vente med) at teste d.19/4 :) Vi har dog kun haft et enkelt forsøg omkring ægløsning, så jeg har ikke de høje forventninger...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at teste omkring den 21. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

uuuhh så spændende krydser alt hvad jeg kan for jer alle :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal til bryllup den weekend og er hjemmefra fredag til søndag så tror enten jeg tester torsdag eller først mandag....gider bar heller ikk teste hvis så mens kommer.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej det er jo det, så vent til om mandagen hvis du kan vente så længe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sender lige lidt :bd :bd :bd :bd til jer alle!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal du have :)

Sender lige lidt :bd :bd :bd :bd til jer alle!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser for at nogle jule bebser melder sin ankomst :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

skal også test deromkring.. Tog en idag, fordi jeg ikke kan vente.. og den viste en lille skygge af positivt. så tester igen allerede søndag! tænk hvis nu man allerede kan se noget!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor godt.. det tyder da på det, så spændende jeg kan heller ikke vente.. skal have mit mens her på søndag ca så håber det bliver væk men venter med at teste .. men man kan jo ik tænke på andet :)

Glæder mig til at høre om din positivetest :glad

skal også test deromkring.. Tog en idag, fordi jeg ikke kan vente.. og den viste en lille skygge af positivt. så tester igen allerede søndag! tænk hvis nu man allerede kan se noget!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror ikk på den, sys min krop fatter minus pt...men ja vente vente...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv tror ikke jeg skal teste omkring den 20, jeg var lige på wc også var der lidt meget meget lidt blod på papiret lige, som hvis man havde fået et lille rift.. så tror ikke der er held denne gang :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan også sagtens være en lille blødning fra da ægget har sat sig fast :) ved det ikke, men kan huske at det sagde de til mig da jeg fandt ud af at jeg var gravid men havde blødt lidt! Krydser fingre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal du have, men man bliver sådan lidt øv agtig.. tør slet ikke at håbe noget eller tro noget som helst før jeg ser 2 streger :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen Julebaby til mig... Har fået mit mens her til morgen, så det bliver da bare et 2014 baby forhåbentlig :) Held og lykke til jer andre :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen Julebaby til mig... Har fået mit mens her til morgen, så det bliver da bare et 2014 baby forhåbentlig :) Held og lykke til jer andre :D

Øv øv ØV! Ja, I må have en januar 2014 bebs i stedet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv.. håber snart du ser to streger.. ! 2014 er os et meget bedre år ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også testdag den 20. :) Der var lidt lyserødt blod på papiret igår, så troede jeg havde fået mens alt for tidligt. Men der har ikke været mere siden. Håber det kan være ægget der har sat sig fast, tør dog ikke håbe for meget..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også testdag den 20. :) Der var lidt lyserødt blod på papiret igår, så troede jeg havde fået mens alt for tidligt. Men der har ikke været mere siden. Håber det kan være ægget der har sat sig fast, tør dog ikke håbe for meget..

Spændende! Krydser fingre! :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, jeg er ude - tante rød kigger forbi i dag, kan jeg konstatere. Jeg troede jo heller ikke, den var der denne gang, så det er ok. :bd til jer andre, der skal teste

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har testet 4 gange.. de tre første viste mega svagt en lille streg. Den sidste (i morges) var negativ.. hold op hvor sidder jeg på arbejdet nu og er øv..! også selv om at det var en kæmpe ups´er hvis det var blevet til noget!!

Øv..

Håber nogle af jer får skønne små julebebser.. :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER