Nitzen1987

Hvornår kommer dit barn i seng? (DP-/VS-børn )

17 indlæg i dette emne

og hvornår står det op om morgenen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har først for nylig fået rykket Lises sengetid frem, så nu kommer hun i seng kl. 19.30, men falder som regel først i søvn omkring kl. 20 (op til for ca. 3 uger siden kom hun først i seng kl 21) og hun vågner ca. kl 6 om morgenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sover ml. kl. 19:30 og 20 og vågner ml. kl. 05:30 og 06:30. Hun sover 2-3½ time til middag i VS :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline sover fra ca. 19.30 og til 6.30-7.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sover omkring kl. 18.30-19 og vågner ved 6-7 tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse sover fra kl 19 til 5.30-6.00.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge vores bliver puttet ca. Kl 19, og vågner kl. 6-7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er desværre begyndt at falde sent i søvn, hun kommer i sengen ca 19:30-19:45 med hun sover først 20:15-20:45 <_<

Hun vågner 5:45-6:30 om morgenen og sover oftest 2 timers middagslur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja kommer pt. I seng kl. ca. 20.30 men vi starter vores putteritual omkring kl. 20 hvor jeg ammer hende. Hun vågner omkring kl. 6.45-7.15. Men mon ikke hun kommer til at sove mere, når hun starter i DP? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her kommer lucas i seng mellem 19-20 .. oftest kl 19.15.. fordi han er så træt efter dagen i dagpleje.. :) og så vågner han/vi står op omkring 5.30 - 5.45 ca.. vi er ved at kører en rytme ind selvom jeg stadig går hjemme indtil maj, så skal vi vænne os til at han skal afleveres halv syv for at jeg kan nå på job til kl 7 ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey bliver puttet 19:30. Nogle dage falder hun i søvn med det samme, andre gange kæmper vi til 20/20:15. Når hun skal i dp vækker jeg hende 6:30 ellers vågner hun ca kl 7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix bliber puttet kl 20 og er blevet det i evigheder. Han vågner mellem 6 og 7.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida bliver putter klokken 19 - men vågner igen omkring klokken 21. og falder så ikke i søvn igen før far er hjemme og har sagt godnat(det er som regel mellem 22 og 23) Jeg har prøvet alt på at få hende til at sove igen klokken 21, men INTET virker udover fars godnatkys(de dage han har fri får hun det klokken 21, når hun vågner og hun er væk igen med det samme). Hun står så først op mellem 8 og 9, som regel er den tættere på 9 end på 8.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa er 21 ½ måned. Hun bliver puttet omkring 19.30 (lidt senere i disse dage for at imødegå sommertiden). Hun vågner mellem 6 og 8, for tiden oftest 6.30-7.00.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C bliver puttet til klokken 19 og vågner/bliver vækket omkring kl.6.

Hun får så en lur i DP fra 8-9 og så en lang middagslur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia bliver puttet ml 19-19.30 og vågner som regel 6.30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja bliver puttet mellem kl 19 og 20, tætteste på 20.

I hverdagene skal vi som regel vælge hende kl 7, men ellers kan hun sove til omkring kl. 7.30-8.30.

Hun sover så ca 1 t 45 min i vs, sjældent bliver det lidt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER