metteploug

Babyshower

4 indlæg i dette emne

Hej,

Er ikke sikker på at jeg skriver det rigtige sted, vil en fra admin ikke flytte tråden hvis den hører til et andet sted?

Jeg skal til babyshower hos min veninde, og jeg vil rigtig gerne give hende en rigtig god gave. De har godt styr på alt til baby, så er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe. Det er her jeg gerne vil have lidt hjælp, hvad vil være rigtig godt at give - vil gerne give hende noget som hun slet ikke ved at hun kunne få behov for :-) Hun er første gangs fødende.

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt lækkert til hende selv.

Jeg elsker når mine veninder husker mig i forbindelse med graviditet og fødsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget personligt! Man får så meget tøj og legetøj, som man lige så godt selv kunne have købt. Hvis du er kreativ, ville jeg helt klart gå i den retning.

Eller som mlm siger, så giv hende noget, der er til hende, og ikke babyen. En graviditetsmassage, en sidste biograftur inden babyen kommer etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med MLM noget til hende selv: En gravid massage eller en efterfødsels massage. Zoneterapi eller en café tur inden babyen kommer.

Vi havde selv rigtig godt styr på ting til Mie, men det vi fik i barselsgave som vi har været mest glade for var:

En uro til over puslebordet som var lavet af hama perler (personlig og brugbar)

heldragter (jeg ANEDE ikke hvor glad jeg ville blive for dem) især fik vi en rigtig fin en fra New generals, det er dyrt og derfor ville jeg aldrig selv have købt den.

filtede uldfutter i creme med brune læder blomster i lukke mekanismen

Sengetøj fra Sebra

H&M er også altid godt at få tøj fra, og er let at bytte hvis det bliver nødvendigt.

Det vi sidenhen har fået/selv købt som har været guld værd er:

føle bøger

en Pingu spilledåse

navne sutter (man kan købe gavekort)

Gaia og ko pusletaske

Min første klaverbog (der er et lille keyboard på)

Et aktivitetstræ (et aktivitetsbræt, gåvogn m.m. kan være lige så godt, bare det at der er noget at dimse med der siger lyde er et hit)

En barnevognspude

uldtøj

En bamsedragt fra HogM den er ikke så tyk og god til køreture m.m.

Det jeg vil ønske/købe til den næste:

Alt fra Sebra

Sofie le giraf

Tøj fra Molo, New generals, Småfolk, Joha, Katvig, Ej sikke lej, Ida T og alle de andre gode børnetøjsmærker. Hellere én ting i en god kvalitet end 10 der ikke bliver brugt fordi man bruger det man er glad for og syntes der er pænt og praktisk.

Hjemmefutter i god kvalitet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER