Tumlepigen

Juniordyne i sommerudgave?

6 indlæg i dette emne

Filippa bruger juniordyne nu. Den er ret lækker, men også stor og tyk, så jeg tænker, at den må blive for varm til hende når det bliver varmere (selvom hun ofte ligger ved siden af den ;)) :unsure

Har I andre en sommer-juniordyne, og hvor har I i så fald købt den?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica bruger også juniordyne, selvom hun sjældent har den på. Så jeg tror slet ikke hun kommer til at sove med noget hen over sommeren - vi justerer bare hvor meget tøj hun (ikke) skal have på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica bruger også juniordyne, selvom hun sjældent har den på. Så jeg tror slet ikke hun kommer til at sove med noget hen over sommeren - vi justerer bare hvor meget tøj hun (ikke) skal have på.

Samme her :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en konstruktiv løsning. I nat har hun i hvert fald sovet ovenpå dynen, så det er nok spild at købe en sommer-version.

Tak for input alle sammen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en konstruktiv løsning. I nat har hun i hvert fald sovet ovenpå dynen, så det er nok spild at købe en sommer-version.

Tak for input alle sammen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER