Oprettet April 4, 2013 Jeg har haft Telmore de sidste 11 år og har været meget tilfreds, men nu hvor vi er flyttet til en anden lejlighed har jeg næsten ingen signal på min mobil :( Jeg overvejer så at skifte over til Bi-bob, da de benytter sig af Telenors sendemast og skulle have et OK signal her hvor vi bor... Men har ingen kendskab til Bi-bob, men måske er der nogen herinde der har? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Vi har begge bibob, hvis det er det du mener :) Vi er godt tilfreds med dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Her har vi også begge bibob og det fungere upåklagelig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Jeg har også Bibob, og er ganske tilfreds :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Vi har også begge bibob og er fuld ud tilfreds. Vi har ingen bøvl eller noget. Og så taler vi gratis med hinanden. kan kun varmt anbefale det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Kæresten har også bibbob :) og fungerer fint :) Eneste problem vi har er at den optanker automatisk med 100 kr. når den trækker abonnement... Hvilket jo er fint... Men de trækker pengene to gange og sætter så den ene gang retur dagen efter... så giver jo stadig de 100 kr. :) Men bare at man ikke kun lige har det stående på konto som skal bruges:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Kæresten har også bibbob :) og fungerer fint :) Eneste problem vi har er at den optanker automatisk med 100 kr. når den trækker abonnement... Hvilket jo er fint... Men de trækker pengene to gange og sætter så den ene gang retur dagen efter... så giver jo stadig de 100 kr. :) Men bare at man ikke kun lige har det stående på konto som skal bruges:) Det lyder da mærkeligt? Min tanker kun op når der ikke er penge på bibob-kontoen -- hvilket typisk er d. 1, hvor mit abonnement bliver fornyet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Det lyder da mærkeligt? Min tanker kun op når der ikke er penge på bibob-kontoen -- hvilket typisk er d. 1, hvor mit abonnement bliver fornyet. Ja men vi har et abonnement som koster 99 kr, og så trækker de 100 kr. * to da vi har sat den til automatisk optankning, og så sætter den 100 kr. ind igen, som om at den godt ved at det er en fejl.:S Går jo i 0 så jeg er egentlig ligeglad, men er da mærkeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Kæresten har også bibbob :) og fungerer fint :) Eneste problem vi har er at den optanker automatisk med 100 kr. når den trækker abonnement... Hvilket jo er fint... Men de trækker pengene to gange og sætter så den ene gang retur dagen efter... så giver jo stadig de 100 kr. :) Men bare at man ikke kun lige har det stående på konto som skal bruges:) Heller ikke noget vi oplever Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Jeg har også bibob og er rigtig godt tilfreds. :) Det med at den tanker flere gange har jeg kun oplevet en gang, og det var en generel systemfejl de havde haft. Hvis det er noget der sker hver gang, så ville jeg da kontakte dem og høre om det er noget de kan gøre noget ved, for det er da træls... Del dette indlæg Link to post Share on other sites