Guest M's mor

Overtøj i foråret

4 indlæg i dette emne

Madison har lige nu når hun sover i barnevogn en dragt på hun også brugte i vinter, samt hue, vanter og futter. Ovenpå det har hun en dyne og et tæppe.

Nu begynder det jo at være okay lunt i vejret, dog står hun i skygge når hun sover men det er samtidig i læ.

Så jeg tænker hvordan giver man dem feks en fleece dragt på? Noget der er tyndere end det hun havde på i vinter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er vi gået over til at Ida kun har jakke, hue og futter på(+plus langærmet body, strømpebukser og bukser) når hun sover ude, da hun er MEGET varm. Jeg kan stadigvæk mærke at hun faktisk har det for meget i jakken, da hun er helt klam og svedig når hun kommer op.

Hele vinteren har hun kun sovet ude i en fleecedragt(overgangsdragt), som hun også har "kogt" i.

Jeg tør slet ikke forstille mig hvordan hun får det til sommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

karla sover i termojakke, hue og vanter (og ellers indendørstøj). Hun sover i voksi, men vil gerne have hænderne over hovedet, så hun skal have en jakke på af en art. Når jakken bliver for varm, kommer hun over i en fleece, og så ellers i en tykkere trøje end normalt.

IMG_0329_zps4790f033.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere lidt endnu beholde dragten. Hun virker hverken varm eller kold men lige tilpas i den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER