Oprettet April 4, 2013 Madison har lige nu når hun sover i barnevogn en dragt på hun også brugte i vinter, samt hue, vanter og futter. Ovenpå det har hun en dyne og et tæppe. Nu begynder det jo at være okay lunt i vejret, dog står hun i skygge når hun sover men det er samtidig i læ. Så jeg tænker hvordan giver man dem feks en fleece dragt på? Noget der er tyndere end det hun havde på i vinter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Her er vi gået over til at Ida kun har jakke, hue og futter på(+plus langærmet body, strømpebukser og bukser) når hun sover ude, da hun er MEGET varm. Jeg kan stadigvæk mærke at hun faktisk har det for meget i jakken, da hun er helt klam og svedig når hun kommer op. Hele vinteren har hun kun sovet ude i en fleecedragt(overgangsdragt), som hun også har "kogt" i. Jeg tør slet ikke forstille mig hvordan hun får det til sommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 karla sover i termojakke, hue og vanter (og ellers indendørstøj). Hun sover i voksi, men vil gerne have hænderne over hovedet, så hun skal have en jakke på af en art. Når jakken bliver for varm, kommer hun over i en fleece, og så ellers i en tykkere trøje end normalt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Må hellere lidt endnu beholde dragten. Hun virker hverken varm eller kold men lige tilpas i den Del dette indlæg Link to post Share on other sites