Oprettet April 3, 2013 Jeg skal have købt et Thermo overtrækssæt til Maja inden hun starter i DP, men hvad skal jeg købe? Er Føtex's sæt fint nok, eller hvad kan I anbefale? Tillægsspørgsmål: Skal jeg købe med foer/fleece eller uden? :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2013 Vivi har købt en termoheldragt fra Friends i Kvickly.. den fik jeg anbefalet fra en i min mødregruppe , og synes den virker til at være god Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2013 Tillægsspørgsmål: Skal jeg købe med foer/fleece eller uden? :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Uden! Du kan altid give en ekstra trøje på, du kan derimod ikke tage foer ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Vi har haft Molo, Mikkline og Racoon- alle uden foer. Har været gladest for Racoon, og har lige fået et sæt mere ind af døren, da Isabella var vokset fra det sæt hun havde i efteråret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2013 Uden fleece for og så med regntøj ved siden af. Vi har Bilkas over godt tilfredse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2013 Vi har mikk-Line uden for, og det er super godt :) Man kan altid give en varm trøje under ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites