Oprettet April 2, 2013 Ved ikke om den hører ind under den her kategori. Men nu vil hører om der er nogle der kan anbefale en god fotograf i Nordjylland ? Da mig og Rasmus har været sammen i 8,5år snart, og jeg vil give ham et billede af hans piger(mig og Ida) i gave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2013 Fotograferne på Vesterbro eller Kaj Andersen i Nørresundby måske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2013 http://thomas-simonsen.dk Han tog mine "knap så meget tøj på"- billeder til morgengaven til R. Han er rigtig sød og dygtig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2013 www.tosafoto.dk som godt nok høre til i østjylland :) men de er køreturen værd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2013 Jeg vil slå et slag for loftfoto.dk / Birgitte Loft. :) Hun holder til i sådan en lille flække, så det kræver nok, at du har bil, men hun er supersød og super dygtig, og priserne er fine :) Vi får taget billede af Valdemar hos hende hveranden måned og jeg er altid glad for resultatet :) Vesterbrofotograferne er også virkelig gode - de er bare også ret dyre, synes jeg :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2013 Må lige kigge nærmere på dem alle sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites