Oprettet January 11, 2011 (redigeret) kl 10.00 skal jeg til NF-scanning... Får oxo min terminsdato der da det har været meget usikkert hvor langt henne jeg rent faktisk er. Glæder mig rigtig meget, og er samtidig p*sse nervøs. Har 3 dejlige perfekte unger i forvejen og er da lidt nervøs om den 4 her oxo er perfekt. Så hvis i er søde at krydse fingre for at alt er som det skal være /Mette 12+2 Så var vi til NF-scanning. tallet var 1:9753 så det var nice og min termin blev sat til d 24/7 /Mette 12+4 Redigeret January 13, 2011 af TheDarkAngel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Krydser fingre for dig. :goodluck Jeg tæller dage ned til min NF. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Jeg krydser alt hvad jeg kan - og selvfølgelig er alt helt fint (hvad føler du selv?!) :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites