Guest

Big brother 2013

9 indlæg i dette emne

er der nogle af jer som ser det??

Jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg gør

Og nu forlyder det, at David og Ronnie er ude grundet skænderi, som eskalerede i nat, hvor David slog Ronnie. Men er det mon en aprilsnar?

Hvad siger i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror den er god nok. Der er klip med det på bt.dk og eb.dk

Jeg ser det de fleste dage :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger også troligt med... Jeg håber det er en aprilsnar, men jeg tror det desværre ikke :( Ærgeligt, for det var ellers David jeg holdt med.. Nu ved jeg ikke rigtig hvem jeg synes der skal vinde.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada: jeg er enig, jeg var også mest til David. Synes han virkede mest sympatisk. Og synes altså ikke meget om Ronnie, synes han var så negativ og snakkede grimt til de andre.

Jeg ved heller ikke, hvem jeg skal holde med længere, for bryder mig ikke meget om dem, som er tilbage, enden er de for usynlige som Lene, ellers er de for meget.

Tror snart jeg ender med at holde med Camilla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser det ikke, men kender en som er med.. Tror da ikke han er røget ud endnu.

Er Bjørn stadig med???

Bjørn er ihvertfald en virkelig sej person som er mega positiv og god for et godt grin.

jep han er med endnu, og tror han får mange stemmer ud af, at de to andre evt. er røget ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bjørn er faktisk sjovt nok ham jeg hælder mest til nu. Han virker ret sympatisk, og så synes jeg også han har en veludviklet retfærdighedssans.. Og så er han jo bare sød :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op de er barnlige, Tarik, Ronnie og Silas... Mage til trods bare fordi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv det var ikke en aprilsnar. og øv at man på den måde hænger en mand ud, som virkelig har brug for at afreagere på en masse hændelser, som er sket for ham indenfor en 14 dages tid.

Jeg synes BB burde havde stoppet det inden det gik for vidt. ØV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem holder I med nu? Jeg heppede på Phillip eller David.

Hvis jeg skal vælge én nu, så tror jeg det må være Bjørn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER