Besvaret July 30, 2014 Sikke mange fine ting :respekt Mega sød sommerfugl :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Jeg har også lavet det her babytæppe til min veninde :) Desværre er billedet ikke helt så tydeligt.. Babytæppe.jpg Ih så fint det tæppe er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Har du en opskrift på ammepuden, som du kunne tænke dig at dele? Den er bare så fin :D Min mormor ville gerne sy en til mig, men hun efterlyser en opskrift :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Tak :) Jeg har bare købt mønsteret i stof2000 Ahh okay :D tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Fine sager du laver.. Men bind og trusseindlæg alligevel :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Fine sager du laver.. Men bind og trusseindlæg alligevel :blink Lige min tanke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Men hvorfor så ikke 'bare' bruge mensstruationskop? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Hahaha :P Det er jo lidt ligesom stofbleer..Jeg er så heller ikke til stofbleer. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites