Besvaret January 12, 2011 Læste det samme på en anden side.. Men der skriver de at det er sagt med et glimt i øjet.. Jeg er af den opfattelse at Prinsegemalen er udstyret med en kæmpe portion humor, også sort humor og at langt de fleste danskere har besluttet sig for ikke at kunne lide ham og dermed misforstår hans humor.. Helt enig... jeg synes han er herlig! :) Men ja han er nok lidt for excentrisk for de fleste danskere... Han tager ikke tingene så højtideligt... Jeg var ved at dø af grin da jeg så det klip hvor han er i Randers Regnskov, og lige vælger at lægge en stor, levende, sammenrullet slange op på hovedet :D Det er bare så typisk ham :D Men ja... en meget misforstået mand efter min mening :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Helt enig... jeg synes han er herlig! :) Men ja han er nok lidt for excentrisk for de fleste danskere... Han tager ikke tingene så højtideligt... Jeg var ved at dø af grin da jeg så det klip hvor han er i Randers Regnskov, og lige vælger at lægge en stor, levende, sammenrullet slange op på hovedet :D Det er bare så typisk ham :D Men ja... en meget misforstået mand efter min mening :) Dejligt jeg ikke er helt alene om den holdning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Læste det samme på en anden side.. Men der skriver de at det er sagt med et glimt i øjet.. Jeg er af den opfattelse at Prinsegemalen er udstyret med en kæmpe portion humor, også sort humor og at langt de fleste danskere har besluttet sig for ikke at kunne lide ham og dermed misforstår hans humor.. Men manden har jo ret :) Han er som han er, respekt herfra til det! Kan kun nikke ja til ovenstående... Hvor pokker er danskernes humor blevet af? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 lidt sjovt jeg fandt andenstedes Del dette indlæg Link to post Share on other sites