Besvaret March 30, 2013 Det er min pung, som jeg er utrolig glad for da der er så meget plads som der i er den. Den er købt i Neye til 150kr Har lige bestilt denne :whistling Neye har fri fragt hele påsken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2013 Ellers er denne her også HELT vildt lækker.... Har den selv i sort, og er simpelthen så glad for den! De har den i Helm, både i centeret og inde i gågaden...... http://www.helm.nu/adax-adax-salerno-clutch-447769.aspx Den har masser af plads til kort, lynlåslomme og håndledsrem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2013 Kæft de er lækre! Hvorfor er det lige at jeg så har fundet ud af at man kan få nogen med både håndledsrem og aftagelig skulderrem, for det vil jeg jo have nu :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2013 SÅ kom jeg endelig til computeren :P Jeg købte mig for nyligt en clutch fra Depeche i lækker, lækker skind. :) Jeg vil mene den opfylder dine krav! :) Man åbener med lynlås, så er der tre store rum, hvoraf det ene lukkes med lynlås og passer perfekt til mønter. :) Det andet store rum indholder bl.a. plads til tre kort - her har jeg de kort jeg bruger mest, og så resten fordelt i nogle af de andre små rum. Og det tredje store rum bruger jeg selv til telefon, nøgler, kuglepen, neglefil og hvad jeg ellers slæber med mig. Og der kan også snildt være en iPhone. :) Jeg havde selv LÆNGE ledt efter den helt rigtige pung/clutch, og jeg synes virkelig den her er fantastisk :yay Selv har jeg den i sort! Jeg har fundet den online i følgende faver: Sort Lemon Curry Oliven Der er forskel på prisen alt efter farven, men den dyrest står til 449 kr skulle jeg mene. :) Hvis det ikke var noget, tror jeg generelt Depeche er et godt bud. :) Håber det kan bruges :D Den i Curry er på tilbud til 200 kr. Jeg syntes den er lækker i den farve så det overbeviste mig lige! Så skal jeg bare lige gøre op med mig selv om jeg skal købe den fra Neye også fordi den er sort og passer til alt og der er skulderem på!!! tænke tænke tænke!!! Har jeg behovet??? Nok egentlig ikke for det er så sjældent at det er relevant. Omvendt så er den rigtig billig og så har jeg den!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2013 Den i Curry er på tilbud til 200 kr. Jeg syntes den er lækker i den farve så det overbeviste mig lige! Så skal jeg bare lige gøre op med mig selv om jeg skal købe den fra Neye også fordi den er sort og passer til alt og der er skulderem på!!! tænke tænke tænke!!! Har jeg behovet??? Nok egentlig ikke for det er så sjældent at det er relevant. Omvendt så er den rigtig billig og så har jeg den!!! Haha :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2013 Det kan være farligt for kontoen at kigge med i diverse tråde, bl.a. denne :) For jeg kom til at bestille denne fine lille pung http://www.madamechic.dk/shop/depeche-small-clutch-11062p.html Jeg var dog så heldig at kunne nå at bestille den mens den var på tilbud til 296kr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2013 Det kan være farligt for kontoen at kigge med i diverse tråde, bl.a. denne :) For jeg kom til at bestille denne fine lille pung http://www.madamechic.dk/shop/depeche-small-clutch-11062p.html Jeg var dog så heldig at kunne nå at bestille den mens den var på tilbud til 296kr Det er vist den samme. Jeg har lige modtaget min i dag. Den er HERRE lækker. Masser af plads, super opdeling. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Det er vist den samme. Jeg har lige modtaget min i dag. Den er HERRE lækker. Masser af plads, super opdeling. Ja det er dejligt med masser af plads til ALLE pengene ;) kort, nøgler og telefon :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Det er vist den samme. Jeg har lige modtaget min i dag. Den er HERRE lækker. Masser af plads, super opdeling. :yay Hvilken farve blev det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Uh det var da en lækker taske :loveshower er helt vild med den i curry :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Det er vist den samme. Jeg har lige modtaget min i dag. Den er HERRE lækker. Masser af plads, super opdeling. Ej hvor er den fed :) kunne være jeg skulle prøve, at overtale C til, at jeg mangler en ny pung ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2013 :yay Hvilken farve blev det? Curry. Virkelig lækker farve. Passer super til min grønne pusletaske uden det bliver cirkus :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2013 Uhh skulle aldrig have læst denne tråd. Nu må jeg både have ny taske og pung :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2013 Curry. Virkelig lækker farve. Passer super til min grønne pusletaske uden det bliver cirkus :P Fedt! :D Er glad for jeg kunne hjælpe :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Jeps, jeg købte den også :) søg efter depeche 9080 mener jeg. Den billigste i sort fandt jeg hos madamechic.dk. Jeg har en rabatkode jeg kan give til en ven, så kan du få 20% rabat så koster den 360 kr. I metallic-farver fandt jeg den til 200, kan selvfølgelig ikke huske hvor :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Have... nogen af jer som evt. ved om den stadig kan fåes??? eg er ved at være lidt træt af min pung, og overvejer om jeg skal gå større mod en clutch... Alle links er døde... Buuuuuh Ønskebørn har i deres julekatalog by stroom clutch til 200 kr Del dette indlæg Link to post Share on other sites