Guest

hjælp til at finde ny pung

41 indlæg i dette emne

Jeg prøver også lige at spørge herinde.

Jeg har denne:

1IDSSWm.jpeg

Jeg har egentlig været ok tilfreds med den men nogle af de kompromiser som jeg har lavet med denne vil jeg ikke lave ved den næste. Og Nu er den her ved at falde fra hinanden så det er vist på tide at finde en ny!

Det jeg har været mest tilfreds med ved den er:

-størrelsen. der kan være en kuglepind, en læbepomade, min telefon og mine nøgler (hvis bilnøglen ikke sidder i bundet) i på en gang. samtidig er den ikke for stor.

-En rem til håndledet

-at den ikke er sort og derfor er let at spotte i tasken

Det den ikke har som jeg mangler er:

-Et rum til mønter.

-plads til alle mine kort, jeg er en rigtig medlemskort samler :blush.

-at den er I ordentlig kvalitet så den ikke falder fra hinanden som denne

Prisen skal ligge på 300 - 400 kr.

Kender i nogle gode sider? Gode mærker eller er I faldet over lige præcis det Jeg leder efter?

Del dette indlæg

Ja men altså...at finde en pung er jo ikke den nemmeste opgave her i livet, det er et spørgsmål der dukker op mange steder - mellem veninder, i brevkasser og især på østrogen.dk

Når du skal finde en pung er det vigtigt at du gør dig klart hvad du skal med den - før da ved du ikke hvad den skal kunne. Allermest handler det selvfølgelig om hvem den sidder på - allerede der får du en fornemmelse af om det er go eller no go. Det er heller ikke helt ligegyldigt, hvordan den ser ud eller hvordan den føles at have i hånden. Er den for varm? Det er nemlig ikke nødvendigvis godt. Ikke hvis der fortsat er planer om reproduktion.

Hvad der er inden i pungen er straks sværere at finde ud af. Her kan du gå varsomt frem eller du kan være direkte. Du KAN faktisk bare spørgere bæreren - er der levedygtige celler?

Så kan du se dérfra hvor det bærer hen.

Held og lykke med jagten på den helt rigtige pung. ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja men altså...at finde en pung er jo ikke den nemmeste opgave her i livet, det er et spørgsmål der dukker op mange steder - mellem veninder, i brevkasser og især på østrogen.dk

Når du skal finde en pung er det vigtigt at du gør dig klart hvad du skal med den - før da ved du ikke hvad den skal kunne. Allermest handler det selvfølgelig om hvem den sidder på - allerede der får du en fornemmelse af om det er go eller no go. Det er heller ikke helt ligegyldigt, hvordan den ser ud eller hvordan den føles at have i hånden. Er den for varm? Det er nemlig ikke nødvendigvis godt. Ikke hvis der fortsat er planer om reproduktion.

Hvad der er inden i pungen er straks sværere at finde ud af. Her kan du gå varsomt frem eller du kan være direkte. Du KAN faktisk bare spørgere bæreren - er der levedygtige celler?

Øhm har du blandet to indlæg sammen? For noget af det lyder altså som volapyk ;) Reproduktion? Celler? ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol :lolhit :haha :D :rolleyes

Tjah DEN pung har jeg fundet :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tager lige et billede af min pung senere, den er jeg utrolig glad for nemlig og den kostede kun 200kr ;) Og der er plads til det hele, mobil, nøgler læbepomade, skeer til idas mad når vi er ude og spise

Del dette indlæg

Annonce ♥

:btopic

Jeg har søgt på en masse hjemmesider og har egentlig fundet nogle fine bud, problemet er bare at de ikke angiver størrelsen på pungen og nogle steder er der ingen beskrivelse af hvad der er inden i. Så det er ikke så lige til at finde en der lever op til mine krav!!!

Jeg har fx fundet denne her som umiddelbar ser ud til at leve op til mine krav om størrelse, men hvad så inden i? og hvor stor ER den egentlig? er der plads til kreditkort? er der et mønt rum? Kan min Iphone være deri?

http://www.smartgirl.dk/accessories/punge/brun_dixie-clutch_192525_34

den her er der størrelse på men aner ikke hvad der er inden i!

http://www.smartgirl.dk/accessories/punge/sort_treats-laeder-clutch_192163_4

jeg er ret vild med den her, men der er INGEN oplysninger:

http://www.smartgirl.dk/accessories/punge/brun_bystroom-pung-miniclutch_189921_34

og sådan fortsætter det!!!

Den her har den bedste beskrivelse, den er fin, lever op til alle krav bortset fra at den er lidt for stor...

:help

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved lige præcis hvad det er for en du skal have!! Smider et link ind så snart jeg kommer hjem! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved lige præcis hvad det er for en du skal have!! Smider et link ind så snart jeg kommer hjem! :)

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er min pung, som jeg er utrolig glad for da der er så meget plads som der i er den.

Den er købt i Neye til 150kr

post-6603-0-62228400-1364562096_thumb.jp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er min pung, som jeg er utrolig glad for da der er så meget plads som der i er den.

Den er købt i Neye til 150kr

Kan du huske hvad den hedder?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

si supice står der i den

Del dette indlæg

Annonce ♥

si supice står der i den

Det er den samme :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja er det :) og jeg er bare helt vild med den, fordi der kan være så meget der i. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok fristende, det eneste minus er at den er sort! Men det kan også være et plus fordi den jo passer til alt!!! hmm.... tænke tænke tænke.... Ser lige hvad Fru Nielsen har i tankerne! Den er i hvert fald ikke afskrevet for den opfylder jo alle andre krav + den har en skulderrem også, så man kan tage den med når man skal til fest, det er et problem lige nu fordi den jeg har ikke passer til alt men den er for stor til en clutch så jeg plejer at flytte de vigtigste ting over når jeg skal afsted.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... jeg fik lige nærstuderet den, det er ikke den samme. Der er ikke lynlås lomme invendig i den jeg har fundet :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved at i butikken i Hjørring havde de den også i grøn, blå og rød. Men jeg kan se at de desværre kun har den sorte på hjemmesiden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom dog med det link kone - man sidder jo og bliver helt vildt nysgerrig!!!! :lol Altsååå... på Majs vegne ikke? ikke fordi man selv pludselig har opdaget et behov for endnu en pung når man lige har fået en i julegave..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom dog med det link kone - man sidder jo og bliver helt vildt nysgerrig!!!! :lol Altsååå... på Majs vegne ikke? ikke fordi man selv pludselig har opdaget et behov for endnu en pung når man lige har fået en i julegave..

Intet behov overhovedet, men det har jeg ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅ kom jeg endelig til computeren :P

Jeg købte mig for nyligt en clutch fra Depeche i lækker, lækker skind. :) Jeg vil mene den opfylder dine krav! :) Man åbener med lynlås, så er der tre store rum, hvoraf det ene lukkes med lynlås og passer perfekt til mønter. :) Det andet store rum indholder bl.a. plads til tre kort - her har jeg de kort jeg bruger mest, og så resten fordelt i nogle af de andre små rum. Og det tredje store rum bruger jeg selv til telefon, nøgler, kuglepen, neglefil og hvad jeg ellers slæber med mig. Og der kan også snildt være en iPhone. :)

Jeg havde selv LÆNGE ledt efter den helt rigtige pung/clutch, og jeg synes virkelig den her er fantastisk :yay Selv har jeg den i sort!

Jeg har fundet den online i følgende faver:

Sort

Lemon

Curry

Oliven

Der er forskel på prisen alt efter farven, men den dyrest står til 449 kr skulle jeg mene. :)

Hvis det ikke var noget, tror jeg generelt Depeche er et godt bud. :)

Håber det kan bruges :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte mig for nyligt en clutch fra Depeche i lækker, lækker skind. :) Jeg vil mene den opfylder dine krav! :) Man åbener med lynlås, så er der tre store rum, hvoraf det ene lukkes med lynlås og passer perfekt til mønter. :) Det andet store rum indholder bl.a. plads til tre kort - her har jeg de kort jeg bruger mest, og så resten fordelt i nogle af de andre små rum. Og det tredje store rum bruger jeg selv til telefon, nøgler, kuglepen, neglefil og hvad jeg ellers slæber med mig. Og der kan også snildt være en iPhone. :)

Jeg havde selv LÆNGE ledt efter den helt rigtige pung/clutch, og jeg synes virkelig den her er fantastisk :yay Selv har jeg den i sort!

Sort

Lemon

Curry

Oliven

Der er forskel på prisen alt efter farven, men den dyrest står til 449 kr skulle jeg mene. :)

Uhh... den er fed... overvejer om man lige skulle :shop :whistling

Har googlet den lidt man kan også finde den i metallic pink, metallic blå, sølv, guld og snake :D

Men jeg vil nok vælge den i sort eller olive :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sort

Lemon

Curry

Oliven

Den ser sq smart og praktisk ud...tror lige den kommer på ønskeseddel til min fødselsdag i juni....:-) for manden sys nok ik jeg ska shoppe ny pung når jeg har en ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fru Nielsen: Den er super fed.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER