Oprettet January 11, 2011 Jeg er så heldig og have en meget snaksaglig datter på 3, og hun holder sig ikke tilbage Søndag morgen (temmelig tidligt) kommer Lili ind på soveværelset Lili : mor jeg laver lige lort i bukserne ikk... Mor : NEJ NEJ NEJ skynd dig ud på toilettet Lili bliver stående Mor (på vej ud fra dynen) : kom nu afsted Lili Lili : nej mor jeg har lukket numsen Behøver jeg tilføje at jeg var flad af grin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 :lolhit :lolhit Kæft hvor er hun sød! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 :lol praktisk at kunne hvis man ikke lige er i nærheden af et toilet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 :lol går ud fra hun nåede det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Thihi... de kære børn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 :lol går ud fra hun nåede det :) Det gjorde hun i god tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 skøn lille trold :loveshower :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 :lol :lol Hvor er hun go :lol :lol Det må vi andre også lære, det kunne være meget praktisk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 ha ha ha ha det var dagens grin, hvor er hun dog dejlig og umiddelbar :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2011 :respekt Sådan der :) Og tak for grinet :lolhit :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 Fantastisk kommentar :D Min datter på 3½ sad forleden i badekarret og begyndte at kigge meget interesseret mellem sine ben. Pludselig udbryder hun: Mor, hvor er det smart, der er et hul som baby kan komme ud af, når jeg bliver voksen. Så behøver jeg ikke blive skåret i maven (jeg har to kejsersnit bag mig:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 :lol Det er en fantastisk alder, hvor de bare siger en masse sjove ting... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 :lolhit de kære små :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites