tsecret

Stikkende smerte i venstre side

5 indlæg i dette emne

Jeg er i dag 9+2 og har for en lille times tid siden begyndt at få en stikkende smerte i venstre side af maven. Den er ikke konstant, men kommer og går.

Kan det være ligamentsmerter? Eller andre bud? Bør jeg være bekymret?

Del dette indlæg

Jeg tror helt sikkert og helt bestemt ikke, du behøver at være bekymret. Du ved ved selvsyn, at der ikke kan være tale om f.eks. graviditet uden for livmoderen. Jeg er sikker på, det er ligamentssmerter, og med mindre du begynder at bløde, så har du ikke noget at bekymre dig om.

Men hvis du ER meget bekymret, så ring til (vagt)lægen og tag evt. en scanning så hurtigt som muligt (jeg kan ikke huske, hvornår du havde tid). Men altså - jeg er ikke bekymret på din vegne. Slet ikke endda :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey, hvordan går det? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det godt :) har ikke fundet ud af hvad det var endnu. Først troede jeg det måske var noget med tarmene, for det holdt lidt op igen efter jeg fik spist ;) men i dag har jeg så haft samme slags smerte andre steder - f.eks i det ene bryst! Så jeg ved ikke hvad det er, men tror ikke det har noget med baby at gøre alligevel :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde ligamentsmerter hen over navlen, da jeg var 18 uger henne. Vidste ikke hvad det var og efter et råd fra en veninde, ringede jeg den vagthavende jordemoder og blev beroliget.

De er der for at hjælpe dig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER