Girl Next Door

Brudesko hvor? - Sko fundet!

28 indlæg i dette emne

Hvor finder jeg de helt rette sko at have på til vores bryllup i september? De må meget gerne være gylden, sart rosa, lyserøde, sart grøn eller creme. Vores tema er Alice i eventyrland og kjolen er en prinsessedrøm :) Jeg er ikke prisforskrækket, da skoene den dag helst skal være SKOEN, rare at have på og bare helt fantastiske ;) Så flash gerne fede sko, jeres egne brudesko, eller hvis i falder over nogen der lige vil passe til mig :) Elsker billeder og links, så spam gerne tråden :glad

Del dette indlæg

altså jeg kan jo anbefale dreihmann. ellers så tjek div. skoforretninger her i maj måned, fordi der plejer de der pæne sarte sko at komme på tilbud efter konfirmationssæssonen er ved at være overstået

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du nogle præferencer omkring hælhøjde? Vil jo være super ærgerligt hvis vi finder tårnhøje stilletter og du mest havde tænkt max 5 cm hæl ;)

(null)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker brudesko! :yay

Her er mine

0001-657.jpg27771_402603182684_7219962_n.jpg

Mens jeg googlede for dig, fandt jeg så præcis de sko jeg ledte som en vanvittig efter for 3 år siden <_< :rolleyes

Den her side er da i hvert fald værd at kigge på LINK :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du nogle præferencer omkring hælhøjde? Vil jo være super ærgerligt hvis vi finder tårnhøje stilletter og du mest havde tænkt max 5 cm hæl ;)

(null)

Og skal den være åben eller lukket?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mobil er ikke et hit at Google fra... Men prøv at klik ind på shoesofpray.com (mener jeg den hedder). Der kan man designe sin helt egen sko. De er dyre, men hvis prisen ikke er en hindring så... ;) de sender vist fra USA, så du skal nok regne med told og moms også...

Synes de har SÅ mange lækre muligheder!!!! Har dog (endnu...) ikke selv prøvet deres sko, men kunderne lyder generelt super tilfredse på deres facebook side...

(null)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Www.shoesofprey.com hedder den :)

(null)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved ikke om den skal være åben eller lukket. Det kommer an på om det er SKOEN! ;) De skal ikke være luder høje for så skvatter jeg men der må gerne være hæl :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og tak for links. Dem må jeg lige pløje igennem når jeg kommer på andet end telefonen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og tak for links. Dem må jeg lige pløje igennem når jeg kommer på andet end telefonen ;)

Bestil en røvfuld sko fra Brandos - det er nemt at returnere igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt mine i Magasin, synes faktisk der var mange :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis prisen er underordnet så er jeg klart til louboutin. Har bla et par i nude som jeg tror passer meget godt til de farver du nævner, de er bare så lækre at have på

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fede brudesko du havde Susanne! Og en lækker side iøvrigt.

Tak! Det var en længevarende historie og et tidskrævende projekt, men det endte med at blive præcis som jeg havde drømt om :loveshower

Og jeg har haft dem på flere gange siden til en sort kjole sammen med taske og øreringe fra brylluppet - det er fordelen ved at have alternative brudesko ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

De her er præcis hvad jeg ledte efter dengang (LINK)! Almindelig stilehæl, høj (men ikke dødshøj) hæl, runde snuder og farve-bar - så kan du få dem i lige præcis den farve du vil have :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis prisen er underordnet så er jeg klart til louboutin. Har bla et par i nude som jeg tror passer meget godt til de farver du nævner, de er bare så lækre at have på

De kræver et billede Mette ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

men du er jo også helt syg med LIlla :)

Hvem er ikke det ;) :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem er ikke det ;) :P

Jeg bryder mig ikke om lilla ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

De kræver et billede Mette ;)

Fandt lige et billede af dem på nettet

IGtY1B7.png

De findes med forskellige snuder - spidse, runde og åbne som dem jeg har. Med og uden plateau - tror faktisk mine er uden så billedet ligner måske ikke helt... Og så selvfølgelig i forskellige højder.

Jeg købte mine i USA til omkring 4000,- prisen herhjemme er den samme - det var den i hvert fald den gang jeg købte dem i august

Del dette indlæg

Annonce ♥

men du er jo også helt syg med LIlla :)

Iiiiiikke spor, jeg har et afslappet forhold til farven..men synes bare det meste tager sig lidt ekstra pænt ud hvis nu det er lilla :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv evt. at google det mærke, der hedder Miss L-Fire. Jeg købte mine brudesko (hvide) hos dem. De er fantastiske at have på og anderledes på den helt rigtige måde, synes jeg. Jeg købte mine hos Alli C i Kbh og gav 1000 kr. for dem i 2011. "Min" model findes formentlig ikke mere, men tjek evt. deres hjemmeside. Deres ting er sådan lidt funky i det, men Alice i Eventyrland ikke også det? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I torsdags, den 4/4, fik jeg købt mine über skønne brudesko. De er købt i Kenza i Aalborg og er en lækker lækker prada sko :loveshower

eAGBUJ8.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

I torsdags, den 4/4, fik jeg købt mine über skønne brudesko. De er købt i Kenza i Aalborg og er en lækker lækker prada sko :loveshower

eAGBUJ8.jpg

Nice!!!:-)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER