Besvaret April 19, 2016 Tak søde :kiss Ja mine hæklefingre kribler. Så må du da i gang :) jeg synes den var sjov at lave. Og der er også mange andre fine ting på den side :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 En lille elefant til Astrid :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2016 Øv, den her knap var ellers rigtig flot sort med mønster: Det er den så ikke mere efter vask :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2016 Øv også! Er det en gammel knap, eller kan du lave en reklamation der hvor den er købt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2016 Det er desværre ret lang tid siden jeg købte den <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2016 Hvilke knapper ville I vælge til den her? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2016 Hvilke knapper ville I vælge til den her? Træknapper :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2016 Træknapper :7himmel Enig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2016 Hvilke knapper ville I vælge til den her? Hvis til en pige, så nogle lækre perlemorsknapper, hvis det er til en dreng, så træknapper eller en fed læderknap :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2016 Tak. Det er til en pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Jeg er begyndt at hækle på et hemmeligt hækle projekt hvor man kun for lidt af opskriften ad gangen. Der er givet 3 ledetråde: det er farverigt, det kan krammes, det er et dyr. Jeg tænker drage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Tak. Det er til en pige :)Så ville jeg klart bruge nogle af mine vintage blomsterknapper, men det kan du selvfølgelig ikke bruge til noget :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Jeg er begyndt at hækle på et hemmeligt hækle projekt hvor man kun for lidt af opskriften ad gangen. Der er givet 3 ledetråde: det er farverigt, det kan krammes, det er et dyr. Jeg tænker drage! Aj, hvor sjovt :glad Glæder mig til at se hvad det ender med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Aj, hvor sjovt :glad Glæder mig til at se hvad det ender med Ja er det ikke sjov? Haha også mig :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Jeg er begyndt at hækle på et hemmeligt hækle projekt hvor man kun for lidt af opskriften ad gangen. Der er givet 3 ledetråde: det er farverigt, det kan krammes, det er et dyr. Jeg tænker drage! Spændende! Hvor finder man det henne? (ikke at jeg ligefrem mangler, men det kunne nu være meget sjovt med endnu et mysterie projekt :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Et par hæklede karklude fik hæftet ender i dag. De har også kun lagt og ventet i over et år :D Hader virkelig at hæfte ender :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Et par hæklede karklude fik hæftet ender i dag. De har også kun lagt og ventet i over et år :D Hader virkelig at hæfte ender :blush Ha ha, det nummer har jeg også lavet :D Der er da bare heller ikke noget mere nederen. Fine klude. Godt de endelig blev færdige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Ha ha, det nummer har jeg også lavet :D Der er da bare heller ikke noget mere nederen. Fine klude. Godt de endelig blev færdige Jeg tror jeg har flere i skabet, men min bror har en masse flyttekasser opbevaret foran, så kan ikke tjekke :D Og tak. Klude kan man altid bruge. Så kan man udfase de ulækre 'plastik' klude man har = lækre klude til mig og godt for miljøet = win win ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Jeg tror jeg har flere i skabet, men min bror har en masse flyttekasser opbevaret foran, så kan ikke tjekke :D Og tak. Klude kan man altid bruge. Så kan man udfase de ulækre 'plastik' klude man har = lækre klude til mig og godt for miljøet = win win ^_^ Oh yes, jeg elsker mine strikkede karklude. Har faktisk lige lavet et par nye Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2016 Oh yes, jeg elsker mine strikkede karklude. Har faktisk lige lavet et par nyeOg så er det fantastisk måde at få brugt rester på :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2016 Spændende! Hvor finder man det henne? (ikke at jeg ligefrem mangler, men det kunne nu være meget sjovt med endnu et mysterie projekt :D) Det er oj_hæklerier på Instagram :) hvis du er der? Ellers vil jeg gerne kopiere opskriftbidderne herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2016 Det er oj_hæklerier på Instagram :) hvis du er der? Ellers vil jeg gerne kopiere opskriftbidderne herinde :) Tak, har fundet det og har lige bestilt garn! Jeg er vist lidt for nem at overtale til sådan noget :rolleyes men synes det er sjovt :) har valgt lidt nogle andre farver, så håber det ender med at blive fint nok :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2016 Tak, har fundet det og har lige bestilt garn! Jeg er vist lidt for nem at overtale til sådan noget :rolleyes men synes det er sjovt :) har valgt lidt nogle andre farver, så håber det ender med at blive fint nok :D Haha fedt! Så kan vi følges :D Jeg har fundet garn fra lageret, så det er heller ikke rigtigt de rigtige farver. Er du på IG? Hvad hedder du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2016 Haha fedt! Så kan vi følges :D Jeg har fundet garn fra lageret, så det er heller ikke rigtigt de rigtige farver. Er du på IG? Hvad hedder du? Ja, men har ikke rigtigt brugt det. Så indtil videre er der ikke så meget fra mig. Har dog en intention om at jeg måske skal til at lægge noget ud :) Jeg hedder ea_cathrine. Hvad med dig? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2016 Hvordan suger sådan nogle hæklede karklude? Del dette indlæg Link to post Share on other sites