Besvaret April 11, 2016 Hvor er de fede :loveshower Hvor har du købt det stof med fjer henne ? (Og ribben ) Stoffet kan fåes hos bloome cph ved jeg ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Stoffet kan fåes hos bloome cph ved jeg ^_^Uh må lige lure :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Hvor er de fede :loveshower Hvor har du købt det stof med fjer henne ? (Og ribben ) Hos bloomecph. Og tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 I er mega seje til at hækle. Jeg må lære det en dag! Arthur er vokset ud af de '68 bukser jeg har lavet, så jeg har syet nyt. Denne gang med matchende savlesmæk til tand-monstret :D IMG_2494.jpg Olaf :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Virker det? Hvordan virker det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 I er mega seje til at hækle. Jeg må lære det en dag! Arthur er vokset ud af de '68 bukser jeg har lavet, så jeg har syet nyt. Denne gang med matchende savlesmæk til tand-monstret :D IMG_2494.jpg Hvor er de flotte!! Hvor "lange" er de stykke stof du har købt? Er selv lige inde og lure på bloomecph. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Her er lidt af mine seneste projekter :) Rigtig fine ting! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Hvor er de flotte!! Hvor "lange" er de stykke stof du har købt? Er selv lige inde og lure på bloomecph. Tak:) åh jeg ka ikke huske længden. Det er lidt forskelligt for jeg har jo også en dreng på 3 årsom jeg syr til. Men det er dyre sager, så jeg prøver at holde min fra bare at købe en hel meter hele tiden. Kvaliteten er fantastisk, men deres kundeservice har jeg været meget træt af. Nu er de efter to måneder vendt tilbage med en undskyldning (de havde hævet for meget på mit kort), som jeg lige skal se om de følger til dørs, før jeg vil anbefale dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Nøj, nogle fine ting I laver :biglove Jeg ønsker mig en baby der gider sove om aftenen så jeg også snart kan være lidt krea Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Tak:) åh jeg ka ikke huske længden. Det er lidt forskelligt for jeg har jo også en dreng på 3 årsom jeg syr til. Men det er dyre sager, så jeg prøver at holde min fra bare at købe en hel meter hele tiden. Kvaliteten er fantastisk, men deres kundeservice har jeg været meget træt af. Nu er de efter to måneder vendt tilbage med en undskyldning (de havde hævet for meget på mit kort), som jeg lige skal se om de følger til dørs, før jeg vil anbefale dem. Tak for svar! Det var lige min tanke.. Øv det lyder træls! Er det mønstret fra deres hjemmeside du har brugt til at lave bukserne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Nej, det er fra brindille and twig. Pm mig hvis du vil ha et link med henvisningsrabat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 Sammen med min mor, har jeg været lidt aktiv ved symaskinen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Hvor er det fin, Ditte! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Så blev jeg færdig med min enhjørning til barselsgave! Fik pudselig travlt, da min veninde fødte i fredags - en uge før termin. Den er klart blevet bedre end mit første forsøg :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Så blev jeg færdig med min enhjørning til barselsgave! Fik pudselig travlt, da min veninde fødte i fredags - en uge før termin. Den er klart blevet bedre end mit første forsøg :yay rsz_20160418_122623.jpg Hvor er den fin :wub :kuller var den svær at lave? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Tak skal I have :kiss Jeg er også rigtig glad og godt tilfreds med resultatet, især med tanke på hvordan det bare drillede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2016 Så blev jeg færdig med min enhjørning til barselsgave! Fik pudselig travlt, da min veninde fødte i fredags - en uge før termin. Den er klart blevet bedre end mit første forsøg :yay rsz_20160418_122623.jpg Så fin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2016 Hvor er den fin :wub :kuller var den svær at lave? Tak :) tja, den var ikke ligefrem nem. Når det så er sagt, så havde jeg ikke hæklet vildt meget forskelligt før jeg prøvede den. Men mit første forsøg blev jo så heller ikke helt lige så godt som denne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2016 Tak :) tja, den var ikke ligefrem nem. Når det så er sagt, så havde jeg ikke hæklet vildt meget forskelligt før jeg prøvede den. Men mit første forsøg blev jo så heller ikke helt lige så godt som denne :D Må jeg spørger om hvor opskriften er fra? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2016 Må jeg spørger om hvor opskriften er fra? :kram2 Ja da, den er lige her: http://garngrammatik.dk/gratis-haekleopskrifter/svaere-haekleopskrifter/haeklet-enhjoerning/ Overvejer du at prøve den? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2016 Ja da, den er lige her: http://garngrammatik.dk/gratis-haekleopskrifter/svaere-haekleopskrifter/haeklet-enhjoerning/ Overvejer du at prøve den? :) Tak søde :kiss Ja mine hæklefingre kribler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2016 Tak søde :kiss Ja mine hæklefingre kribler. Gid jeg havde hæklefingre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites