Besvaret March 17, 2016 Her er der hjælp med billeder TiaK http://www.laralil.dk/2011/08/diy-babysengest-med-pipingband-og.html?m=1 Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Ja, det har jeg også brugt tidligere. Men jeg kan godt lide ideen med at man ikke kan se dynen og så har jeg ingen knapper hjemme og jeg havde lige en lynlås tilovers i den rigtige farve og længde. (men dog en usynlig, som jeg ikke har arbejdet med før) Og hvis man ikke udfordrer sig selv, så bliver man jo heller ikke bedre :P True :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Jeg gad bare godt at have nogle flotte feminine nogle :lolhit Men det er måske ikke besværet værd kan jeg høre :D Min mor har købt nogle i Kvickly til billige penge, de er rigtig fine og pigede.... Tror umuligt det kan betale sig at lave selv.... Med mindre du køber nogle brugte og farver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2016 Så er der da kommet lidt gang i hæklenålen: Nogle ideer til hvad jeg nu skal lave til min kommende søn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2016 Så er der da kommet lidt gang i hæklenålen: Nogle ideer til hvad jeg nu skal lave til min kommende søn? Det er så fint :super Jeg er ved at hækle denne bold: http://trinesoehest.blogspot.dk/2011/01/diy-bold-af-hklede-femkanter-med.html?m=1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Så er der da kommet lidt gang i hæklenålen: Nogle ideer til hvad jeg nu skal lave til min kommende søn? En nusseklud måske? En barnevognskæde med små hæklede dyr f.eks. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Hvis jeg skal sy betræk til juniordyne og pude, hvor mange meter stof skal jeg så købe? Og er det meget svært at sætte sådan en pyntepipe på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Hvis jeg skal sy betræk til juniordyne og pude, hvor mange meter stof skal jeg så købe? Og er det meget svært at sætte sådan en pyntepipe på?Juniordyner er 140x100 cm så 2x145 cm vil jeg sige. Så burde der også være til en pude. Medmindre stoffet kun er 110 cm bred. Tittekant er okay nemt synes jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Juniordyner er 140x100 cm så 2x145 cm vil jeg sige. Så burde der også være til en pude. Medmindre stoffet kun er 110 cm bred. Tittekant er okay nemt synes jeg :) Tak - bestiller jeg det i et stykke eller to? Jeg har ikke prøvet at købe stof på nettet før :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Tak - bestiller jeg det i et stykke eller to? Jeg har ikke prøvet at købe stof på nettet før :DI et stykke hvis det skal være det samme for og bag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 I et stykke hvis det skal være det samme for og bag :) Tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Hov - hvilke sider er gode at handle på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Kommer an på hvad du er til? Stof2000, stof og stil, bloome cph. Åh kan ikke huske dem alle. Husk det skal være fast bomuld :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Jeg er igang med at lave en aktivitetsbog til Freya. Den er mest i filt. Men noget af den (omslag og enkelte sider) kommer til at være i stof. Ville I vaske det stof først? Normalt hvis det er til beklædning ville jeg vaske stoffet, men til en bog så ved jeg ikke.. Filten bliver jo ikke vasket.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Jeg har meldt mig til drops CAL - crochet along. Der hækles et tæppe man ikke aner hvordan ser ud og man får en bid opskrift en gang om ugen. Den er startet i dag, så jeg venter utålmodigt på at posten kommer med mit garn ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Jeg har meldt mig til drops CAL - crochet along. Der hækles et tæppe man ikke aner hvordan ser ud og man får en bid opskrift en gang om ugen. Den er startet i dag, så jeg venter utålmodigt på at posten kommer med mit garn ^_^ Det var da en god ide :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Jeg har meldt mig til drops CAL - crochet along. Der hækles et tæppe man ikke aner hvordan ser ud og man får en bid opskrift en gang om ugen. Den er startet i dag, så jeg venter utålmodigt på at posten kommer med mit garn ^_^ Ej det lyder sjovt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Så blev jeg færdig med min reste-enhjørning :) Det var rigtig sjovt, men den har en hel del skønhedsfejl. Men jeg er blevet meget klogere undervejs, så nu prøver jeg en til ud af andre rester, som jeg så havde tænkt skulle blive en barselsgave. Men ville det være en ok barselsgave til nogen som venter pige nr 2 og ikke sådan lige mangler noget? Eller forventer man lidt at man kommer med noget der er købt (brugt penge på) :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Jeg har meldt mig til drops CAL - crochet along. Der hækles et tæppe man ikke aner hvordan ser ud og man får en bid opskrift en gang om ugen. Den er startet i dag, så jeg venter utålmodigt på at posten kommer med mit garn ^_^ Jeg har også tilmeldt mig! Jeg tænkte det kunne være et fint barnevognstæppe, men jeg synes det tegner til at blive meget tøset <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Så blev jeg færdig med min reste-enhjørning :) Det var rigtig sjovt, men den har en hel del skønhedsfejl. Men jeg er blevet meget klogere undervejs, så nu prøver jeg en til ud af andre rester, som jeg så havde tænkt skulle blive en barselsgave. received_10153973696533554.jpeg rsz_20160329_192612.jpg Men ville det være en ok barselsgave til nogen som venter pige nr 2 og ikke sådan lige mangler noget? Eller forventer man lidt at man kommer med noget der er købt (brugt penge på) :chin: Super fint som barselsgave! Men jeg elsker også hjemmegjort. Min fætters kone og jeg gav udelukkende hianden hjemmegjorte barselsgaver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Jeg har også tilmeldt mig! Jeg tænkte det kunne være et fint barnevognstæppe, men jeg synes det tegner til at blive meget tøset <_<I drengefarver synes jeg ikke de blomster gør noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 TiaK og Aja: Jeg tror også det er sjovt :) I kan nå at tilmelde jer endnu hvis det er. Det løbet over 18 uger, så tror snildt man kan være med ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 TiaK og Aja: Jeg tror også det er sjovt :) I kan nå at tilmelde jer endnu hvis det er. Det løbet over 18 uger, så tror snildt man kan være med ^_^ Ej det lyder sjovt. Hvor finder man mere info? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Ej det lyder sjovt. Hvor finder man mere info?Her :)http://www.garnstudio.com/lesson.php?id=40&cid=19 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 TiaK og Aja: Jeg tror også det er sjovt :) I kan nå at tilmelde jer endnu hvis det er. Det løbet over 18 uger, så tror snildt man kan være med ^_^ Så har jeg tilmeldt mig! :) det var egentlig ikke planen at jeg skulle bruge flere penge på garn - især fordi jeg allerede er i gang med et andet tæppe med granny squares (langtidsprojekt). Men det lyder sjovt og tænker det kan blive et fint tæppe top Clara. Og er vild med farverne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites