Kamillawn

Krea smalltalk og billedtråd

1,256 indlæg i dette emne

Bor du i nærheden af en genbrugsbutik? Der kan du sikkert anskaffe dig en til billige penge

Ikke sådan lige. Mindst 30 minutter til den nærmeste.

Del dette indlæg

Ikke sådan lige. Mindst 30 minutter til den nærmeste.

Hmmm øv. Hvad med at lave en test og så øve dig i at gøre det løsere?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kun en nål, en 3,5mm. Men er stadigvæk kun på øvestadiet. Men kan ikke komme ind i de masker jeg skal for at lave fm.

Så er løsningen nok ikke en større pind alligevel. Måske du bare skal slappe aaaaaaf. Jeg strammer vildt meget, når jeg skal lære noget nyt (det tog mig ÅR at lære at hækle :Blush ) fordi jeg spænder helt vildt i kroppen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm øv. Hvad med at lave en test og så øve dig i at gøre det løsere?

Det er også det jeg prøver ;) øver mig nemlig kun stadigvæk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er løsningen nok ikke en større pind alligevel. Måske du bare skal slappe aaaaaaf. Jeg strammer vildt meget, når jeg skal lære noget nyt (det tog mig ÅR at lære at hækle :Blush ) fordi jeg spænder helt vildt i kroppen.

Så er det ikke bare mig :p

Mit første strikkede tæppe er også mega stramt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker lagersalg. Kunne virkelig have brugt mange penge! Godt jeg ikke havde taget så mange med :)

XjQUsRB.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde en idé om at lave tingene selv var meget billigere end at købe det fra ny :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde en idé om at lave tingene selv var meget billigere end at købe det fra ny :o

Det tror jeg også det er i nogle tilfælde. Det kommer jo an på en hel masse ting. Men altså hvis man regner i timeløn og sådan, tror jeg ikke det kan betale sig.

Mest af alt skal man gøre det, fordi man har lyst. Det gør jeg ihvertfald :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg også det er i nogle tilfælde. Det kommer jo an på en hel masse ting. Men altså hvis man regner i timeløn og sådan, tror jeg ikke det kan betale sig.

Mest af alt skal man gøre det, fordi man har lyst. Det gør jeg ihvertfald :)

Jeg synes bare at som en ny hobby hvor man skal ud og anskaffe sig en masse ting, så kan det hurtigt løbe op :p

Men nu har jeg heller ikke turde at kaste mig ud i noget :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes bare at som en ny hobby hvor man skal ud og anskaffe sig en masse ting, så kan det hurtigt løbe op :p

Men nu har jeg heller ikke turde at kaste mig ud i noget :blush

Ja, helt sikkert. Jeg har nok også glemt hvor dyrt det var i starten :D

Hvad vil du igang med? Jeg har købt meget i feks genbrug og loppemarkeder. Så er det ikke en helt så stor udskrivning

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, helt sikkert. Jeg har nok også glemt hvor dyrt det var i starten :D

Hvad vil du igang med? Jeg har købt meget i feks genbrug og loppemarkeder. Så er det ikke en helt så stor udskrivning

Ja det er jo lige det.. Jeg havde set en video hvor man kunne lave et tæppe -hvor ens arme fungerede som strikkepinde, men så skulle garnet jo også være vildt tykt -og der fandt jeg noget til 60 kr nøglen, men hvis man skal bruge 10 af dem...

Jeg vil egentlig bare i gang med noget jeg kunne sidde og lave om aftenen nu når det bliver koldt og mørkt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er jo lige det.. Jeg havde set en video hvor man kunne lave et tæppe -hvor ens arme fungerede som strikkepinde, men så skulle garnet jo også være vildt tykt -og der fandt jeg noget til 60 kr nøglen, men hvis man skal bruge 10 af dem...

Jeg vil egentlig bare i gang med noget jeg kunne sidde og lave om aftenen nu når det bliver koldt og mørkt :)

Ja okay, det lyder pænt dyrt :(

Jeg elsker at strikke og gør det mere eller mindre hver aften.

Garn kan købes på tilbud. Drops har ofte supersale på de forskellige garner. Og pinde kan findes billigt i genbrugsbutikker. Og opskrifter kan også findes gratis. Så det behøver ikke være så dyrt, hvis det var noget du havde lyst til at kaste dig ud i

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja okay, det lyder pænt dyrt :(

Jeg elsker at strikke og gør det mere eller mindre hver aften.

Garn kan købes på tilbud. Drops har ofte supersale på de forskellige garner. Og pinde kan findes billigt i genbrugsbutikker. Og opskrifter kan også findes gratis. Så det behøver ikke være så dyrt, hvis det var noget du havde lyst til at kaste dig ud i

Jeg har godt overvejet det :)

Hvad er det nemmeste at strikke? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha, der skal du vist ikke spørge mig :D Mit aller første projekt var en cardigan til mig selv - for det var det jeg havde lyst til :)

Jeg elsker for øvrigt mine hjemmestrikkede karklude. Bomuldsgarn og så rib strik hele vejen (2 ret, 2 vrang). Det er ihvertfald enkelt og overskueligt.

Sidste år strikkede jeg et halstørklæde i perlestrik. Det er også nemt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha, der skal du vist ikke spørge mig :D Mit aller første projekt var en cardigan til mig selv - for det var det jeg havde lyst til :)

Jeg elsker for øvrigt mine hjemmestrikkede karklude. Bomuldsgarn og så rib strik hele vejen (2 ret, 2 vrang). Det er ihvertfald enkelt og overskueligt.

Sidste år strikkede jeg et halstørklæde i perlestrik. Det er også nemt.

Hehe, jeg må prøve at søge lidt på nettet :D

Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nemmest at strikke noget du har lyst til. "Pligt" karklude er ikke sjove, men hvis lysten er til at strikke karklude, så er de sjove at strikke :) Ligeledes kan det være fedt at strikke en trøje til sig selv, men hvis det ikke er det man har lyst til, så er det et tungt og uoverskueligt projekt.

Så kort og godt, find noget du har lyst til at strikke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har besluttet mig for at opgive det hækling :( jeg kan slet ikke få vendt mine hænder til at lave fastmasker :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har besluttet mig for at opgive det hækling :( jeg kan slet ikke få vendt mine hænder til at lave fastmasker :(

Jeg viser dig det en dag til et BK møde så :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg viser dig det en dag til et BK møde så :)

Det hjalp ikke at Rasmus' moster vidste mig det. Altså jeg kan godt finde ud af det, når nogle har lavet den første række ovenpå de første luftmasker. Men fatter bare ikke at gøre det på luftmaskerne :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hjalp ikke at Rasmus' moster vidste mig det. Altså jeg kan godt finde ud af det, når nogle har lavet den første række ovenpå de første luftmasker. Men fatter bare ikke at gøre det på luftmaskerne :unsure

Det gjorde jeg heller ikke i starten. Men det skal altså nok komme. Det lover jeg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gjorde jeg heller ikke i starten. Men det skal altså nok komme. Det lover jeg :)

Håber jeg. Men lige nu kan jeg godt nok ikke se den løkke jeg skal igennem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber jeg. Men lige nu kan jeg godt nok ikke se den løkke jeg skal igennem.

Det skal nok komme ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal nok komme ;)

Jeg forsøger i hvert fald ihærdigt hver dag :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

e13SXCJ.jpg

Er det for stramt ? Og kan nogle forklare mig hvad det er for en løkke jeg skal ind i for at lave fastmasker. ?

Og jeg kan simpelthen ikke se det.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER