Besvaret August 12, 2016 Ren mælkegarn er smadder dyrt, så ingen vil rigtig forhandle det. Hvor har du bestilt? På kukuk.dk ;) og har lige hentet det hos købmanden. Nøj det er lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 På kukuk.dk ;) og har lige hentet det hos købmanden. Nøj det er lækkert!Tænkte jeg nok ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 https://imgur.com/a/eNRhq Jeg har fået malet lidt på Idas værelse idag. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Tænkte jeg nok ^_^ Og nu har jeg også fået hentet alm. 4mm pinde hos svigermor så jeg kan komme i gang i morgen! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Og nu har jeg også fået hentet alm. 4mm pinde hos svigermor så jeg kan komme i gang i morgen! :yayLækkert :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Og nu har jeg også fået hentet alm. 4mm pinde hos svigermor så jeg kan komme i gang i morgen! :yay Jeg får mine pinde på søndag. Og nu tror jeg faktisk alligevel, jeg vil købe noget lækkert garn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 En cardigan tager form :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 En cardigan tager form :yay Jeg fatter ikke, hvor du får tiden fra :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Jeg får mine pinde på søndag. Og nu tror jeg faktisk alligevel, jeg vil købe noget lækkert garn :) Kan garantere lækkerhed med det Merino/mælkefiber, det er sikkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 En cardigan tager form :yay Den er godt nok fiiin! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Jeg fatter ikke, hvor du får tiden fra :OAstrid er startet i dagpleje ;) Så den er mere eller mindre strikket imens hun har været afsted. Dog har jeg haft tid til at strikke lidt på den her til aften også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Den er godt nok fiiin! :kullerTak :kiss Jeg er også godt tilfreds med første forsøg i 2 farvet mønster strik :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Tak :kiss Jeg er også godt tilfreds med første forsøg i 2 farvet mønster strik :yay Så er det ski ret godt strikket :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Kan garantere lækkerhed med det Merino/mælkefiber, det er sikkert! Jeg må lige kigge på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Astrid er startet i dagpleje ;) Så den er mere eller mindre strikket imens hun har været afsted. Dog har jeg haft tid til at strikke lidt på den her til aften også :) Åh, jeg evner ikke at bruge dagene konstruktivt efter dp-start :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 En cardigan tager form :yay Ser godt ud! Skal den klippes op? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Åh, jeg evner ikke at bruge dagene konstruktivt efter dp-start :blushKonstruktivt? :lol hele huset sejler og jeg har prioriteret criminal minds og strikketøj :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Ser godt ud! Skal den klippes op?Ja :) Dét er jeg godt nok spændt på! :chin: :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Så er det ski ret godt strikket :oTak :) Det er blevet lidt for stramt nogen steder, men håber at kunne strække det lidt når den er våd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Konstruktivt? :lol hele huset sejler og jeg har prioriteret criminal minds og strikketøj :D Det er mere fornuftigt end mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Det er mere fornuftigt end mig ;)Det lyder spændende :D I dag måtte jeg lige rydde op, da manden sagde til Astrid "så må vi se om mor får lavet noget eller om hun bare ser serier". Så måtte jeg vise ham, nå ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Tak :) Det er blevet lidt for stramt nogen steder, men håber at kunne strække det lidt når den er våd :) Aner intet/meget lidt om det der strik, så håber det lykkes for dig at strække den i våd tilstand! Jeg kan strikke ret og vrang - og tabe masker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2016 Det lyder spændende :D I dag måtte jeg lige rydde op, da manden sagde til Astrid "så må vi se om mor får lavet noget eller om hun bare ser serier". Så måtte jeg vise ham, nå ^_^ Det lyder som min mand! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Aner intet/meget lidt om det der strik, så håber det lykkes for dig at strække den i våd tilstand! Jeg kan strikke ret og vrang - og tabe masker :D Kan tage et billede af bagsiden på et tidspunkt. Der er en masse snore og de må ikke blive for stramme, for så strammer strikketøjet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Det lyder som min mand! :lolDe mænd! De forstår ingenting :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites