Besvaret July 9, 2016 Der er et body mønster + bukser i det nye ottobre :) Er de gode de magasiner? Og er mønstrene svære? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Jeg synes de er gode hvis der er nogle modeller man kan lide ;) Man kan se hvad bladet indeholder på deres hjemmeside, man kan se tidligere blade som man tit kan bestille. Flere danske Krea web butikker har de ældre blade :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Så fik jeg det til at virke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Laver I egne mønstre? Jeg har kigget lidt på mønstre inde på stoff & stil's hjemmeside - er det noget som nogen herinde har kendskab til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Laver I egne mønstre? Jeg har kigget lidt på mønstre inde på stoff & stil's hjemmeside - er det noget som nogen herinde har kendskab til? Det gider jeg ikke ;) Jeg køber mønstre, bøger og blade jeg kan li, og ændrer i dem efter behov. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Nogen der har input om den her? https://m-shopping.coop.dk/vare/singer-symaskine-confidence-7465-50-soemme-og-2-x-1-trins-knaphul/4996856110030 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Singer er ikke fantastisk. Så hellere en brugt bernina, pfaff eller husquarna :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Singer er ikke fantastisk. Så hellere en brugt bernina, pfaff eller husquarna :)Tjek! :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Singer er ikke fantastisk. Så hellere en brugt bernina, pfaff eller husquarna :) Enig. Bernina og pfaff har jeg været gladest for! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 https://shopping.coop.dk/vare/pfaff-symaskine-smarter-by-pfaff-150s-23-soemme-og-1-x-1-trins-knaphul/7393033092788 De har også andre modeller fra "smarter" serien. Den her har jeg som "hverdags" symaskine. Synes at pfaff fungerer strygende og der er overlockersøm samt en masse andre sømme. Nemt brugervejledning. Og så er prisen rigtig fin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 https://shopping.coop.dk/vare/pfaff-symaskine-smarter-by-pfaff-150s-23-soemme-og-1-x-1-trins-knaphul/7393033092788 De har også andre modeller fra "smarter" serien. Den her har jeg som "hverdags" symaskine. Synes at pfaff fungerer strygende og der er overlockersøm samt en masse andre sømme. Nemt brugervejledning. Og så er prisen rigtig fin :) :super Det overvejer jeg lige! Og så er den lilla ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 Hmmm, sidder med en retkant på mit strik der ser ud til at rulle lidt. Ville I pille op? Eller er det til at redde? Jeg tror, jeg har fået strikket lidt for stramt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 Hmmm, sidder med en retkant på mit strik der ser ud til at rulle lidt. Ville I pille op? Eller er det til at redde? Jeg tror, jeg har fået strikket lidt for stramt Hvis det vil genere dig, ville jeg trævle op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 Hvis det vil genere dig, ville jeg trævle op :)Jeg nåede frem til det samme ;) :D Er startet forfra med en ribkant istedet. Det er jeg også mere til, så det var faktisk ikke så dumt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 Jeg nåede frem til det samme ;) :D Er startet forfra med en ribkant istedet. Det er jeg også mere til, så det var faktisk ikke så dumt :) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2016 https://www.information.dk/strik?utm_source=Dagens+vigtigste+nyheder&utm_campaign=cbb1f40d0b-Dagens+vigtigste+nyheder_sommerlaesning&utm_medium=email&utm_term=0_2ccbb7fa83-cbb1f40d0b-412587217&mc_cid=cbb1f40d0b&mc_eid=7f65d8a84e;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2016 https://www.information.dk/strik?utm_source=Dagens+vigtigste+nyheder&utm_campaign=cbb1f40d0b-Dagens+vigtigste+nyheder_sommerlaesning&utm_medium=email&utm_term=0_2ccbb7fa83-cbb1f40d0b-412587217&mc_cid=cbb1f40d0b&mc_eid=7f65d8a84e;) Hold da op. Og jeg som troede jeg strikkede, hæklede og syede (og tegnede og malede) fordi jeg fandt det sjovt :lol og så er det bare fordi jeg er undertrykt og pyntesyg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2016 Hold da op. Og jeg som troede jeg strikkede, hæklede og syede (og tegnede og malede) fordi jeg fandt det sjovt :lol og så er det bare fordi jeg er undertrykt og pyntesyg Ja, stakkels dig - det ér vel nok godt, at jeg er både for klodset og for utålmodig til at lære at strikke :D Så fik de også noget at skrive om dén dag... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 :super Det overvejer jeg lige! Og så er den lilla ;) Fister gav mig det sidste skub i dag og nu er den købt :yaySå håber jeg, at jeg får den brugt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 Fister gav mig det sidste skub i dag og nu er den købt :yay Så håber jeg, at jeg får den brugt :D Wuhuuu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2016 Arthur fik et par nye bukser i dag. Ih hvor er jeg glad for min overlocker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2016 Nice! Nu glæder jeg mig mere til min maskine kommer ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites