Oprettet January 11, 2011 Tja så sidder jeg hjemme og har allerede set Bygge mand Bob 2 gange og er allerede ved at skrige. August er syg og har været det siden i weekendn, men nu er manden også syg Og han er bare den væreste jeg passer dem op og render rundt arghhhhhhhhh Min mand kan ingenting når han er syg, så jeg har barnet sygedag (i følge aftatle med min arbejdsplads kunne ikke ønske mig en anden) Aaaaarrrrgggggghhhhhhhh skulle lige ud med noget galde :boo :boo :boo :boo Men syntes det er synd for dem, men begge to på en gang det er jo totur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 God bedring med dem begge to :kram Stakkels dig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Takker mange gange :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Jeg ved ikke lige hvad det er med mænd og sygdom, men noget er der!! :wacko Håber virkelig at din kære mand overlever sin "sygdom" ;) hehe Og ellers god bedring med August :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Han sidder og laver små lyde hver gang han bevæger sig for pokker da jeg ved da godt han er syg August er begyndt at lege lidt brandmand og håndværker så vi er på rette vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 god bedring med sønnen og manden den stakkel så at blive ramt af den frygtelige mandesygdom Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 God bedring med dem begge to.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 god bedring med sønnen og manden den stakkel så at blive ramt af den frygtelige mandesygdom Tak,ja det er en frygtelig sygesom som næsten tager livet af dem :-))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 God bedring med dem begge to.. Takker Del dette indlæg Link to post Share on other sites